Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین- کیوان صباغ کارگردان نمایش گفت: «دپوتات»، یک کمدی سیاسی در ارتباط با یک نماینده مجلسی است که انتخاب شده و مردم پیگیر مطالباتشان هستند.

کیوان صباغ در نشست خبری  در خصوص اجرای نمایش «دپوتات» و موضوع این نمایش اظهار کرد: این نمایش در ارتباط با یک نماینده مجلسی است که نمی‌تواند وعده‌هایش را عملی کند و دنبال رئیس‌دفتری می‌گردد که بتواند دروغ بگوید و مردم را مجاب و دست‌به‌سر کند و کششی که وجود دارد، سر این است که آن فرد هم مطالبات دارد و باج می‌خواهد تا در نهایت مردم متوجه دروغ‌های این آدم می‌شوند و این افراد را محاکمه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شباهت و تفاوت این کار با کارهای قبلی‌اش ادامه داد: شباهت این کار با کارهای دیگر من در ژانر این کار است که کمدی است و تفاوت در این است که «دپوتات» به لحاظ محتوایی از یکی دوکار اخیرم غنی‌تر است.

این کارگردان تئاتر با بیان این‌که این نمایش بر اساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو» نوشته دیمیتری پساتهاس است، تصریح کرد: ما ۱۰ بازیگر اصلی و ۲۷ بازیگر فرعی داریم. بازیگران اصلی نسرین مقانلو، امیرکربلایی‌زاده، مرتضی ملتجی، حامد وکیلی، حسن نامجو، منا بارانی، یوسف سلطانی و خودم هستیم.

وی پیرامون استقبال از نمایش «دپوتات» افزود: این نمایش با توجه به ژانری که دارد و با توجه به این‌که بازیگرانی که در کار هستند، بازیگرانی‌اند که یک عده از تهران آمده‌اند و چه آن‌هایی که در مشهدند، پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال خوبی باشد.

نویسنده و کارگردان تئاتر "دپوتات" ادامه داد: این نمایش برای اولین‌بار در سالنی خارج از سالن اصلی‌ تئاتر شهر مشهد و در سالن آمفی تئاتر هتل ثامن طرقبه روی صحنه می‌رود.

صباغ خاطرنشان کرد: جنبه‌های تماشاچی‌پسند این نمایش را در کنار جنبه‌های فنی تقویت کردیم و به‌دنبال نمایش گیشه‌ای نیستیم و هدف‌مان اجرای یک تئاتر تمام‌عیار با تمامی عناصر مخصوص آن است و منتظر استقبال خوب مردم تئاتر دوست مشهد هستیم. همچنین از جمله بازیگران سرشناس این نمایش می‌توان به امیر کربلایی‌زاده و نسرین مقانلو و 30 هنرجوی تئاتر که به بازی خواهند پرداخت اشاره کرد.

در ادامه نشست خبری امیر کربلایی‌زاده، بازیگر نمایش "دپوتات" اظهار داشت: یک هفته وقت داشتم تا به گروه نمایش اضافه شوم و امیدوارم بتوانم  توقعات مردم را برآورده کنم. نقش پدر روحانی به‌عهده من گذاشته شده و امیدوارم بتوانیم به گونه‌ای مخاطب را جذب کنیم که دیدن تئاتر جزو اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مردم ‌شود، همانطور که در سایر نقاط دنیا و کشورهای پیشرفته این‌گونه است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای بزرگ بر این اعتقادند که اهالی هنر غذای روح مردم را تامین می‌کنند پس باید حمایت شوند و این موضوعی که است که ما در کشور کمتر شاهد آن هستیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دپوتات نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: پس از بررسی آثار رسیده تاکنون ۶۲ اثر صحنه‌ای و ۴۸ اثرخیابانی مورد بازبینی قرار گرفته است.
منصور سلامات افزود: در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای و خیابانی موضوعات آثار نمایشی جلوه حضور مردم در مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر در مقابل دشمن بعثی، فتح خرمشهر، مقاومت و دفاع مقدس، پرداخت به مولفه‌های بومی با رویکرد فرهنگ ایثار اقوام ایران زمین در بستر تاریخ خواهد بود.
این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خرمشهر، انجمن هنر‌های نمایشی با مشارکت و همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی، سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر از ۲۹ اردیبهشت آغاز و آیین اختتامیه سوم خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
آثار صحنه‌ای در سه سالن نماشی خرمشهر و آثار در خیابانی در مناطق مختلف شهری با رویگرد مناطق محروم اجرا خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی