Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:49:39 GMT

صرافی قاچاق‌کننده دلار در کرج ۱۸ میلیارد محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۵۷۲

صرافی قاچاق‌کننده دلار در کرج ۱۸ میلیارد محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به صدور رای بدوی پرونده قاچاق ۲۱۸ هزار دلار ارز در استان البرز توسط یک صرافی گفت: در این پرونده متهم به پرداخت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظر است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ استانها البرز نظرات

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: دو انبار کالا در کرج کشف شده که هنوز ارزش ریالی آن محاسبه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک انبار دیگر در محمد شهر کشف شده که دارای کالای لوازم آرایشی بوده است،گفت: این کالا در یک کارگاه تراشکاری انبار شده بود.

مختاری با بیان اینکه یک کارگاه دیگر در محمد شهر کرج با حجم زیاد کشف شده است،گفت: در 24 ساعت چندین کالا کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به صدور رای بدوی پرونده قاچاق 218 هزار دلار ارز در استان البرز توسط یک صرافی عنوان کرد: در این پرونده متهم به پرداخت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان