Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:30:22 GMT

خوزستان| کشتی آبفای روستایی بهبهان به گل نشست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۸۶۳

خوزستان| کشتی آبفای روستایی بهبهان به گل نشست

مدیر امور آبفای روستایی بهبهان گفت: مشکل ترکیدگی روستای کردستان از سه راه اصلی است و با همکاری آبفای شهری تا فردا بعد از ظهر حل می شود ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ استانها خوزستان نظرات

حسین عابدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان در خصوص ترکیدگی چند روزه لوله آب و هدر رفت آن اظهار داشت: ما اکیپ اداره را به محل اعزام کردیم اما چون امکاناتئ کافی در حال حاضر در دسترس نیست کاری از دستمان بر نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که کار ما با کارگر و دست است مشاهده شده که لوله از جوش ترکیده و با توجه به عدم وجود امکانات با آبفای شهری هماهنگی انجام شد و خوشبختانه با توجه به نزدیکی این روستا به شهرستان امروز از اوایل صبح بیل آبفا در حال کار کردن است.

مدیر امور آبفای روستایی شهرستان بهبهان با اشاره به سختی کار بیان کرد: باسید سه راهی را از سه طرف آزاد و قسمتی از آن را یا تعمیر یا تعویض کنیم که با توجه به این که بایدآب روستا قطع شود تا کار سریع انجام شود امروز کار حفاری به اتمام و فردا بعد از ظهر مشکل ترکیدگی برطرف خواهد شد.

اداره آبفا در اعتصاب است

وی در خصوص عدم وجود امکانات گفت: الان اداره آبفا در حالت اعتصاب است چون خودروهای استیجاری 10 ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند یعنی از لحاظ امکاناتی غیر از روستای کردستان که به شهرستان نزدیک است بالای 40 روستا داریم که بعلت نبود امکانات وسیله ای برای اعزام و رفع مشکل نداریم.

عابدنژاد در خصوص اعتصاب خودروهای استیجاری بیان کرد: 5 خودروی ما مختص اعزام به روستاها بودند که متاسفانه بعلت عدم پرداخت 10 ماهه حقوق دست به اعتصاب زده اند و علیرغم مکاتبات هنوز هیچگونه بازخوردی دریافت نکرده ایم و عملا کار فلج شده است.

وی ادامه داد: بعضی اوقات بنده با هزینه و خودروی شخصی کارگران را به روستاها می برم تا شاید بتوان بخشی از مشکل را بصورت موقت حل کرد، متاسفانه بودجه ی خوبی در سال گذشته جذب شد که بعلت قرار گرفتن در دست افراد ناشایست و هزینه کرد نادرست دیون سنگینی به گردن شرکت در استان و شهرستان ها از جمله بهبهان افتاده است.

بدهی 40میلیارد ریالی آبفای استان به تانکرهای استیجاری

مدیر آبفای روستایی شهرستان بهبهان تصریح کرد: در حال حاضر فروشگاه ها از فروختن جنس به ما به علت بدهی خودداری می کنند، متاسفانه تانکر های استیجاری40 میلیارد ریال طلبکار است و از اعزام تانکر خودداری می کند و با توجه به عدم پرداخت 1 ساله ی بیمه پرسنل متاسفانه با وجود حضور مدیرکل با همراهی فرماندار شهرستان تاکنون این مشکلات رفع نشده است.

انتهای پیام/م

R41468/P1486/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند

پژمان بختیاری نیا  گفت: توجه به نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و افزایش کیفیت زندگی افراد به ویژه توجه به جایگاه پراهمیت سلامت دهان دندان در دانش آموزان، نوعی سرمایه گذاری برای نسل‌های آینده است و برای کنترل پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در جوامع، اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه در سنین پایین‌تر ضروری محسوب می‌شود.

او می‌گوید: با پیگیری مداوم و همکاری‌های مستمر دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شد که مهمترین موضوع مطرح شده در این تفاهم نامه، اجرای طرح کشوری وارنیش فلوراید تراپی به صورت رایگان در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

بختیاری نیا ادامه داد: طرح وارنیش فلوراید تراپی یک برنامه کشوری است که هرسال در طول سال تحصیلی (مهرماه تا خرداد ماه) در سطح مدارس ابتدایی کل کشور به طور همزمان اجرا شده و طی این طرح دانش‌آموزان ابتدایی دو نوبت وارنیش فلوراید دریافت می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این طرح به عنوان خدمات سطح یک توسط بهورزان در سطح روستا‌ها و توسط مراقبین سلامت در سطح شهر‌ها انجام می‌شود و هدف نهایی این طرح ارتقای سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان از طریق جلوگیری از پوسیدگی دندانها است.

به گفته او این طرح از سال ۱۳۹۰ در حال اجراست و دانش آموزان شهری از ابتدای مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مورد فلوراید تراپی قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد