Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@07:05:04 GMT

کدام فوتبالیست‌های لیگ برتر خالکوبی دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۹۴۸

کدام فوتبالیست‌های لیگ برتر خالکوبی دارند؟

با اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، منع کردن بازیکنان لیگ برتری از نمایش خالکوبی‌ها را تایید نکرده، اما تصاویر منتشر شده از هفته چهارم این رقابت‌ها نشان می‌دهد که بازیکنان دارای خالکوبی، دست‌های خودشان را پوشانده‌اند.

به گزارش ایسنا، پس از پایان هفته سوم لیگ برتر، اخباری مبنی بر منع کردن بازیکنان توسط کمیته اخلاق برای نمایش خالکوبی‌هایشان منتشر شد که این اخبار توسط این کمیته تایید یا تکذیب نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اشکان دژاگه کاپیتان دوم تیم‌ملی فوتبال که در بازی‌های ملی و تا پایان هفته سوم لیگ برتر بدون مشکل و بدون پوشیدن لباس آستین بلند در زمین بازی حاضر می‌شد، در آستانه بازی هفته چهارم تراکتورسازی مقابل سایپا با انتشار تصویری از دست‌های خالکوبی شده‌اش در اینستاگرام از ناملایماتی که در بدو ورود به لیگ برتر فوتبال ایران با او شد، گلایه کرد.

نکته‌ای که در پست اینستاگرامی اشکان دژاگه وجود دارد، سوالی است که او مطرح می‌کند؛ "آیا من بی احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می‌کنم و مردم ممکنه تتو‌های منو ببینن؟ " همین سوال نشان می‌دهد که فشار‌هایی بابت خالکوبی‌های دژاگه به کاپیتان دوم تیم‌ملی وارد شده است.  

با این که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر منع بازیکنان برای نمایش خالکوبی‌هایشان در زمین فوتبال را تایید نکرد، اما با نگاهی به تصاویر بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر می‌توان به دو نتیجه رسید؛ یا این بازیکنان با دریافت حکمی مجبور به پوشاندن خالکوبی‌هایشان شده‌اند یا بازیکنان از ترس کمیته اخلاق و محرومیت‌های احتمالی تصمیم به پوشاندن خالکوبی‌هایشان گرفته‌اند.

نکته جالب درباره این تصاویر این است که محسن بنگر، بازیکن پارس جنوبی که روی نیمکت ذخیره حضور داشت و به میدان هم نرفت، خالکوبی‌هایش را پوشانده بود.

در ادامه تصاویری از بازی‌های هفته چهارم و سپس هفته سوم لیگ برتر مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد بازیکنانی که خالکوبی داشتند، خالکوبی‌هایشان را پوشانده‌اند.

 

مارکوس نویمایر بازیکن استقلال آنتونی استوکس بازیکن تراکتورسازی مارکوس نویمایر بازیکن استقلال محسن بنگر بازیکن پارس جنوبی مارکوس نویمایر بازیکن استقلال آنتونی استوکس بازیکن تراکتورسازی اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی

منبع: فرارو

کلیدواژه: اشکان دژاگه خالکوبی خالکوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد