Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل گفت: در این جشنواره بیش از 200هنرمند از یازده استان کشور با هم رقابت کردند.
سید صادق موسوی افزود: این جشنواره در سه بخش فیلم ،عکس وفیلم نامه برگزار شدو برگزیدگان جشنواره به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت از تعداد دو هزارو 75اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره 52فیلم در چهار بخش پویا نمایی ،داستانی ،مستند وتجربی 18فیلمنامه 47تک عکس و5مجموعه عکس 5تایی به بخش مسابقه راه یافته بودند.
موسوی افزود هیئت داوران پس از بررسی آثار در زمینه های مختلف آثار برتر را بدین شرح اعلام کرد.
در بخش فیلمنامه رضا مویدی عراقی برای فیلم نامه مرز از لاهیجان در بخش تک عکس علیرضا رحمانی از تاکستان در بخش بهترین مجموعه عکس محمود بازدار برای عکسهای حیاط یک اجتماع از مشهد در بخش تصویر برداری عارف نامور برای تصویر برداری فیلم تجربی زندگی از قزوین در بخش تدوین عماد خدابخش برای فیلم داستانی آدم پران از قزوین در بخش صدا آقایان جاوید حسینی وحسن قورچیان برای صدا برداری وصدا گذاری فیلم داستانی بازگشت از رشت در بخش پویا نمایی جعفر صیادی برای فیلم درون یک چارچوب از زنجان در بخش فیلم مستند دلاور روستائیان برای فیلم فیکا وفیدان از قزوین در بخش فیلم تجربی محسن مهری دوریی برای فیلم زندگی از قزوین ودر بخش فیلم داستانی امیر رضا جلا لیان برای فیلم آدم پران از قزوین به عنوان هنرمندان برتر معرفی شدند .
همچنین هیئت دواران جایزه بزرگ جشنواره وتندیس جشنواره را مشترکا به آقایان معین تک روستا وعلیرضا رحیم زاده برای فیلم زندگی از قزوین اهدا کرد. 
اکبر بهنام جو استاندار اردبیل با صدور پیامی که توسط مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قرائت شد برگزاری شصت ویکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در مشگین شهر را فرصت خوبی برای ارتقای شاخصهای فرهنگی هنری منطقه وشناساندن قابلیتهای مختلف گردشگری استان بوِیژه شهرستان مشگین شهر بیان کرد .
شصت ویکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران از چهار روز پیش به میزبانی مجموعه گردشگری پل معلق برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشنواره منطقه ای سینمای جوانان فیلم و عکس مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن به بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن دومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» در روسیه راه پیدا کرد.

پخش «ملودی» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو کودک، «ملودی» نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

جشنواره انیمیشن «ورونژ» از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6085270

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما