Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع از اختلاف‌نظر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش در خصوص دکوراسیون کاخ سفید خبر دادند.

ایران آنلاین /زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ژانویه 2017، وارد کاخ سفید شد، ملانیا ترامپ، همسرش با پیش کشیدن بهانه تحصیل فرزندشان، مدت ها در عمارت لوکس نیویورک باقی ماند و از نقل مکان به کاخ سفید خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو منبع نزدیک به کاخ سفید به گزارشگر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گفتند ملانیا ترامپ همواره مبلمان و اثاث بخش مربوط به خود در کاخ سفید را تغییر می دهد.  او معمولا محل اقامت خود در کاخ سفید را با اسباب و اثاثه جدید، لوکس و مارک دار تزئین  می کند. اما زمانی که برای چند روز آنجا را ترک می کند، دونالد ترامپ دستور می دهد دکوراسیون  آن محل را با اثاثه ای طلایی و قدیمی به سبک روکوکو و لوئی چهاردهم تغییر دهند.

به گفته یکی از این منابع خبری، خودسری ترامپ برای تغییر طراحی داخلی محل اقامت ملانیا در کاخ سفید حاکی از بی توجهی او به خواسته های همسرش است.

در همین حال، استفانی گریشام، سخنگوی ملانیا ترامپ به مجله تایم گفت: تغییر دکوراسیون کاخ سفید تصمیمی دوطرفه است و با انتخاب هردوی آنها صورت می گیرد.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: رأی ممتنع به آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: رأی ممتنع ایالات متحده به قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه به معنای تغییر در سیاست ما نیست.

کربی اظهار کرد: ما به قطعنامه رأی مثبت ندادیم و صرفا از رأی دادن خودداری کردیم زیرا نسخه نهایی قطعنامه شامل محکومیت حماس نمی شود.

این مقام ارشد کاخ سفید افزود: اگر اسرائیلی‌ها تصمیم بگیرند به دلیل رأی ممتنع شورای امنیت به واشنگتن نیایند، ما به ارتباط با آنها برای بیان نظرات خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره غزه تغییر نکرده است
  • کاخ سفید: رأی ممتنع به آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره جنگ غزه تغییر نکرده است