Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:41:25 GMT

پیام تسلیت محسن رضایی به دریابان شمخانی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۲۰۷

دکتر محسن رضایی طی پیامی درگذشت مرحوم هادی شمخانی را به دبیر شورای عالی امنیت ملی تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام به این شرح است:

انا لله و اناالیه راجعون

برادر ارجمند امیر دریابان علی شمخانی دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

گرچه انسان مجاهد، مومن و فداکاری همچون جنابعالی، نیازمند تسلیت نیست لیکن بر حسب وظیفه، فقدان تاسف برانگیز برادرتان آقای هادی شمخانی را تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ماتم شما شریک هستیم.

امید است خداوند متعال، روح آن عزیز را در سایه رحمت واسعه خود و در جوار ارواح مطهر دو برادر شهیدش، ماوا داده به جنابعالی و عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، کرامت فرماید.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالغیط: قطعنامه آتش‌بس غزه باید روی زمین اجرا شود

دبیر کل اتحادیه عرب تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری و توقف جنگ در غزه در ماه رمضان را اقدامی دیرهنگام دانسته و تاکید کرد مهم است که این قطعنامه روی زمین اجرا شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «احمد ابوالغیط» دبیر کل اتحادیه عرب در واکنش به تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان، اعلام کرد که موفقیت شورای امنیت در صدور قطعنامه‌ای برای آتش‌بس فوری در غزه برای اولین بار را می‌ستاییم.

ابوالغیط با اشاره به اینکه این قطعنامه خیلی دیر صادر شده تاکید کرد که قطعنامه آتش بس فوری در غزه بعد از گذشت بیش از 5 ماه تجاوز وحشیانه اسرائیل علیه مردم نوار غزه صادر شد اما مهم این است که قطعنامه مذکور در صحنه اجرا و عملی شود.

دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد که در چارچوب این قطعنامه باید بلافاصله عملیات‌های نظامی و تجاوزات اسرائیل به غزه متوقف شده و ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق گذرگاه‌های زمینی هرچه سریعتر تسهیل شود تا وضعیت فاجعه‌بار انسانی را تا حدی بهبود بخشد و مردم آن را از خطر قحطی نجات دهد.

روز دوشنبه پس از بیش از 170 روز جنگ در غزه، 14 عضو از 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شورا برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.

شورای امنیت قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کردهمه، بجز صهیونیست‌ها، از قطعنامه آتش بس استقبال کردند

شورای امنیت با این قطعنامه خواستار آتش‌بس فوری بین اسرائیل و حماس در غزه و آزادی فوری و بدون قید و شرط همه اسرا شده است.

این قطعنامه از طرفین می خواهد به تعهدات خود تحت قوانین بین المللی در رابطه با تمام افراد بازداشتی، عمل کنند.

این چهارمین قطعنامه ای است که برای تحقق آتش بس در غزه به شورای امنیت سازمان ملل رفت و برای اولین بار در 171 روز جنگ علیه غزه، به تصویب رسید و آمریکا بعد از شرمساری که صهیونیست‌ها در طول این مدت برای کاخ سفید داشته‌اند، مجبور شد، به جای وتو کردن، رأی ممتنع دهد. دولت بایدن طی همه این مدت، قطعنامه ها را وتو می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • زلنسکی دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را اخراج کرد
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • ابوالغیط: قطعنامه آتش‌بس غزه باید روی زمین اجرا شود
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه