Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@09:28:16 GMT

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۲۱۲

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ۹۷

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می‌رساند، پیش فروش محصولات شرکت به مناسبت اعیاد مبارک و فرخنده قربان و غدیر خم از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۹ تا زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول زیر اعلام می گردد:

قواعد و نکات مهم :

در این بخشنامه امکان صلح وجود ندارد.

در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

کلیه مشتریانی که ۶ ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.

قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

زمان فعال سازی بخشنامه: ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۹

****

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو در دی ماه ۹۶

شرایط پیش فروش دی ماه ۹۶ به همراه “تخفیف خرید محصول ایرانی“، از روز شنبه ۹۶/۱۰/۰۲ لغایت ۹۶/۱۰/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول ۱ ،۲و ۳) ارائه می گردد.

نکات مهم:

– تخفیف خرید محصول ایرانی قابل ارائه در این بخشنامه، صرفاً در صورت واریز نقدی مابه التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو پرداخت می گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرارداد قابل ارائه نمی باشد.

– هدیه همکاری در تولید قابل ارائه در جدول شماره ۲ پیوست ، صرفاً پس از صدور دعوتنامه و دریافت خودرو ارائه می گردد ؛ پرداخت این هدیه در قراردادهای انصرافی نیز مشروط به صدور دعوتنامه می باشد .

– امکان ایجاد تعهد برای شماره مشتری دوم نمایندگی وجود دارد.

زمان فعال سازی این بخشنامه: ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۰۲

– در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد .

جدول شماره ۱:

جدول شماره ۲:

جدول شماره ۳:

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: پیش فروش ایران خودرو ثبت نام h30 cross ایران خودرو شرایط پیش فروش خودرو شرایط فروش h30 cross شرایط فروش دنا فروش ویژه ایران خودرو قیمت رانا LX قیمت محصولات ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید

فیلم «مست عشق» با جذب ۵۰ هزار و ۶۵۸ مخاطب در نخستین روز اکران خود موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم «مست عشق» در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۰,۶۵۸ مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند.

مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳,۵۸۵,۵۲۰,۰۰۰ ریال بوده است و باید به این نکته توجه داشت که این فیلم در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است.

اکران مست عشق از روز چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ آغاز شد و تمامی سانس‌های فوق‌العاده اثر نیز تا پیش از ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه ترتیب داده شد تا این فیلم بتواند در این بازه، با جذب نزدیک به ۵۱۰۰۰ مخاطب، رکورد پرمخاطب‌ترین فیلم در اکران روز نخست را از آن خود کند.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود ۲۵۰۰۰ مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱۰۰۰ مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹۰۰۰ مخاطب، هزارپا ۲۷۰۰۰ مخاطب، مطرب ۳۵۰۰۰ مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵۰۰۰ مخاطب داشته است، دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸۰۰۰ و ۳۱۰۰۰ مخاطب را به سینما کشاندند.‌

نکته قابل توجه در این رکوردشکنی آن است که تا پیش از این، جایگاه صدر جدول و رکوردها به فیلم‌های کمدی محدود می‌شد اما با اکران این فیلم این موضوع به اثبات رسید که دیگر موضوعات نیز برای مردم جذب و قابل توجه است و این امر نشان‌دهنده آن است که مست عشق طی روزهای آتی نیز با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد بود و احتمالاً که بتواند یک رکوردشکنی خوب را در جدول فروش امسال سینمای ایران به جای بگذارد.

استقبال ۵۱۰۰۰ نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینماهای کشور، طی روز گذشته، نزدیک ۲۰۰۰۰ مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷۰۰۰ مخاطب جذب کند.

کد خبر 747748

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول