Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@20:13:47 GMT

افزایش تلفات فروریختن پل در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۲۷۹

خبرگزاری رسمی ایتالیا از افزایش تلفات حادثه فرو ریختن پُل در این کشور به ۴۱ کشته خبر داد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا «انسا»، تلفات فروریختن پل معلق بر آزادراهی در نزدیکی شهر «جنوا» واقع در شمال ایتالیا به ۴۱ نفر رسید.

این حادثه در ۱۴ آگوست سال جاری میلادی روی داد.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا چهارشنبه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد: شکّی نیست که شرکت پیمانکاری مسئول فروریختن پل نزدیک شهر «جنوا» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر ایتالیا در ادامه گفت که با درخواست منطقه «لیگوریا» (Liguria) مبنی بر ۱۲ ماه حالت فوق العاده موافقت می کند.

وی در ادامه شرکت پیمانکاری «اوتوترید پر ایتالیا» (Autostrade per l'Italia) را مسئول حادثه دیروز در فروریختن پل مذکور دانست. منبع: مهر برچسب ها: تلفات ، فروریختن پل ، ایتالیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تلفات فروریختن پل ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد

نیروهای مسلح اردن اعلام کردند که حدود ساعت یک بامداد روز سه شنبه، نیروی هوایی سلطنتی برای جلوگیری از هرگونه نفوذ هوایی و دفاع از آسمان پادشاهی اردن، پروازهای هوایی خود را افزایش داده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری پترا به نقل از سخنگوی رسمی نیروهای مسلح گزارش داد که این اقدام به منزله تایید موضع قاطع اردن مبنی بر اجازه ندادن به استفاده از حریم هوایی اردن توسط هیچ طرفی برای هر هدفی با توجه به نقض حاکمیت اردن است که ممکن است امنیت کشور و شهروندان را تهدید کند.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح از شهروندان خواست تا به شایعاتی که ممکن است موجب تشویش اذهان آحاد جامعه شود، گوش ندهند و اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.

ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن پیشتر با اشاره به پاسخ احتمالی اشغالگران به حمله بزرگ ایران، گفته بود که اردن با هرگونه موشک اسرائیلی که از حریم هوایی اردن عبور کند، مقابله خواهد کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز روز دوشنبه با تاکید بر روابط دوستانه با اردن، گفت: تماس‌ها بین مقامات ۲ کشور ادامه دارد و رایزنی‌های خوبی در ماه‌های گذشته بین وزرای خارجه ۲ کشور صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • (ویدئو) فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران
  • افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان (فیلم)
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • ◄ تمرکز ستاد سفر بر کاهش حوادث جاده‌ ای
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟