Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرماهشهر-ایرنا-تعدادی از کارکنان شرکت ایرکس شاونبرگ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق مقابل اداره کار این منطقه تجمع کردند.

به گزارش ایرنا حدود 50 نفر از کارکنان شرکت مذکور ظهر شنبه مقابل اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان واقع در سایت یک با تجمع اعتراضی خواستار پرداخت چهار ماه حقوق معوقه خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تجمع ساعتی بعد با حضور مدیران شرکت در میان تجمع کنندگان و دادن قول مساعد برای پرداخت مطالباتشان به پایان رسید و کارکنان به فعالیت خود در شرکت ادامه دادند.
رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این رابطه اظهار داشت: پرداخت حقوق کارکنان شرکت ایرکس شاونبرگ بندرماهشهر به دلیل مشکلات اقتصادی شرکت مدتی به تاخیر افتاد، همین مسئله موجب شد کارکنان امروز مقابل اداره کار منطقه ویژه دست به تجمع بزنند.
محمدرضا مطیری افزود: تحمل این شرایط در وضعیت کنونی اقتصادی برای قشر کارگر بسیار دشوار است، از این رو با برگزاری جلساتی با مدیران شرکت مذکور پرداخت حقوق معوقه این افراد پیگیری شد.
وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده با مدیر عامل شرکت ایرکس شاونبرگ مقرر شد ظرف 2 هفته آینده حدود چهار ماه حقوق معوقه کارکنان به طور کامل پرداخت شود.
به گزارش ایرنا، در شهرستان بندرماهشهر حدود 22 شرکت پتروشیمی بزرگ و 10 شرکت پتروشیمی زیر مجموعه مستقر است، همچنین 11 پست اسکله در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) وجود دارد.
9858/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پتروشيمي اعتراض كاركنان بندرماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

زارعی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تاکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحد‌های تولیدی و خدماتی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

او افزود: از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای تجهیز و آماده سازی در سایت مرکزی هزینه شده است.

زارعی بیان کرد: همچنین از ابتدای فعالیت تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرزی ماهیرود هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و همچنین دو هزار و ۹ نفر در واحد‌های مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه در زمان بهره برداری شاغل شدند.

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی فعال هستند

او با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی مشغول به کارند تصریح کرد: پارسال ۲۱ هزار و ۸۶۴ کامیون ترانزیت انجام دادند و همچنین ۱۷۱ بارگیری از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی انجام شد.

زارعی اظهار کرد: صادراتی که در سال ۱۴۰۲ از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بخش سوختی صورت گرفت به میزان ۱۳۳ هزار و ۱۸ کامیون، متفرقه باری با ۲۸ هزار و ۹۶۰ کامیون انجام شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: همچنین پارسال کل ناوگان ورودی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان ۷۶ هزار و ۴۰۵ کامیون بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج