Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@16:06:20 GMT

سفر مقام شماره ۲ کره شمالی به کوبا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۴۶۲

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی پرنسالاتینا متعلق به کوبا گزارش کرد که چوئه ریونگ هائه که معاون رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی است، روز پنجشنبه در صدر هیاتی از سوی حکومت کره شمالی وارد شهر هاوانا پایتخت کوبا شد.

این گزارش خاطر نشان کرد: چوئه در چارچوب یک سفر کاری به کوبا سفر کرده و مورد استقبال سالوادور والدس، معاون اول رئیس‌جمهور کوبا قرار گرفته و طی مذاکراتی با او به بررسی روابط دو کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چوئه با برونو رودریگز، وزیر امور خارجه کوبا نیز دیدار کرده و آن‌ها درخصوص مسائل بین‌المللی و موضوعات دوجانبه به بحث پرداختند.

به گزارش این خبرگزاری وزارت خارجه کوبا درخصوص این دیدار گفته است این دیدار در فضایی برادرانه برگزار شد و طی آن مقام مهمان و رودریگز بر سر اهمیت پیوند‌های برادری که مردم، احزاب و دولت‌های دو کشور را با هم متحد می‌سازد، موافق بودند.

کوبا و کره شمالی از سال ۱۹۶۰ تاکنون روابط دوجانبه داشته‌اند و براساس این گزارش مقام‌های دو کشور در دیدار اخیر خود بر سر همکاری در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و کشاورزی توافق کرده‌اند.

این سفر حدود یک ماه بعد از آن صورت می‌گیرد که ری سو یونگ، مدیر بخش امور بین‌الملل حزب کارگران کره شمالی به منظور نشست‌هایی با رهبران کوبا از جمله میگوئیل دیاز کانل، رئیس‌جمهور این کشور و رائول کاسترو، دبیر اول حزب کمونیست کوبا به این کشور سفر کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: قطعنامه شورای امنیت الزام‌آور نیست

کاخ سفید اعلام کرد که قطعنامه شورای امنیت درمورد آتش‌بس غزه الزام‌آور نیست.

به گزارش ایسنا، یک مقام کاخ سفید در اظهاراتی گفت که قطعنامه شورای امنیت برای ایجاد آتش‌بس در غزه الزام‌آور نیست.

این مقام در گفت‌وگو با شبکه العربیه درمورد گزارش‌های منتشر شده درمورد تعرض صهیونیست‌ها به زنان فلسطینی گفت که این گزارشات نگران‌کننده است.

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.

۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • سئوال مسابقه شماره ۱۷ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • سوال مسابقه شماره ۱۶ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • سوال مسابقه شماره ۱۵ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • کاخ سفید: قطعنامه شورای امنیت الزام‌آور نیست