Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط یک دختر نوجوان در چاه خبر داد و گفت: با حضور به موقع تکنسین های اورژانس این دختر از مرگ حتمی نجات یافت.

محمد کرم درآبادی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حوالی ظهر امروز حادثه سقوط در چاه در منطقه خاوران خیابان نفیس به سامانه 115 اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه 2 دستگاه موتورلانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با حضور تکنسین های اورژانس یک دختر 15 ساله در مقابل یک ساختمان در حال ساخت به در یک چاه سقوط کرد که بلافاصله عوامل آتش نشانی در عملیاتی این دختر را زنده اما مصدوم از این چاه را خارج کردند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: آتش نشانان این فرد مصدوم را تحویل تکنسین های اورژانس دادند که این دختر 15 ساله که از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شده بود تحت درمان قرار گرفت و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس به بیمارستان لقمان منتقل شد.
وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تهران مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امید براتی در گفتگوی خبر سیمای کیش، با اشاره به آماده باش بیمارستان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی از ۲۰ اسفند پارسال، گفت: در این مدت هزار و پانصد مراجعه کننده برای بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی به بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۲۲۹ ماموریت اورژانس از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده و از این تعداد ۸۲ ماموریت اورژانس تصادف در کیش بوده است.

براتی از گردشگران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کیش، نسبت به استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش، خاطرنشان کرد: ۷۰ تصادف موتورشارژی، ۱۲ تصادف خودرو سواری بدون فوتی، ۲۷ حادثه سقوط از موتور شارژی، ۴ حادثه سقوط از دوچرخه، ۲۵ حادثه سقوط از ارتفاع، ۱ حادثه برق گرفتگی و چهار عملیات اورژانس مسمومیت دارویی از مهمترین عملیات‌های اورژانس در این مدت بوده است.

وی، گفت: ۳۰ پزشک مقیم در تخصص‌های مورد نیاز بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و براساس برنامه ریزی، پزشکان فوق تخصص و متخصص نیز برای معاینه بیماران به جزیره کیش سفر می‌کنند.

براتی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تعطیلات نوروزی کمبود دارویی نخواهیم داشت.

وی گفت: با گسترش بخش تزریقات، در ۲۴ ساعت شبانه روز دو مسئول به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس بیمارستان کیش گفت: موسسه خیریه سلامت بیمارستان تشکیل شده و در یک ماه گذشته بیش از ۵۰ میلیون تومان برای تخفیف هزینه‌های درمان بیماران کمک شده است.

براتی افزود: تعدادی از خیران موسسه خیریه سلامت برای بازسازی اتاق عمل و تامین ملزومات بیمارستانی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

دیگر خبرها

  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل
  • مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی