Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم جهاد کشاورزی بجستان با بیان اینکه تلاش کرده ایم از مسائل احساسی و غیر منطقی پرهیز کنیم، گفت: با وجود این نگاه و تلاش، برای بهتر شدن وضعیت کشاورزی استان کار‌های ارزشمندی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گرفتن بزرگترین اعتبار آب و خاک برای استان، افزود: هر کس طرح آبیاری تحت فشار را بخواهد اجرا کند، ۸۵ درصد اعتبار را می‌دهیم و کسی که برای لوله گذاری کانال‌های انتقال آب اقدام کند، همه هزینه هایش را تقبل می‌کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه برای برنامه پنجم ۵ میلیارد تومان به قنات‌های استان تخصیص یافت که ۲ تا ۳ میلیارد آن جذب شد، ادامه داد: برای برنامه ششم این اعتبار به ۲۰ میلیارد رسیده و از محل ارتقاء شاخص‌ها،۵۰ درصد پول را استاندار تقبل کرده و ۳۰ میلیارد به قنات‌ها داده شده که تلاش ما جذب پول برای قنات‌ها از منابع مختلف است.
مزروعی با اشاره اینکه به کشاورز برای خرید تراکتور تسهیلات ۵ ساله داده می‌شود، گفت: بهترین تراکتوری که با تراکتور خارجی رقابت می‌کند و یک دهم قیمت خارجی را نیز دارد، تراکتور ساخت تبریز است .
وی با بیان اینکه باغات انار باید به سمتی برود که با سازه‌های سبک برای جلو گیری از آفتابزدگی پوشانده شود، افزود: بانک کشاورزی هیچ بهانه‌ای برای عدم پرداخت وام ندارد و چنانچه با کشاورزان همکاری نکرده و یا بهانه گیری شود، کشاورزان گزارش کنند که پیگیری کنیم.
انتهای پیام // ف. ش.
معرفی مدیرجهاد کشاورزی بجستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تسهیلات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن محور دره شهر، پلدختر در دو مرحله و به طول ۱۱ کیلومتر از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است