Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: از مدتی قبل گزارش هایی از وقوع چندین مورد سرقت سیم های برق هوایی، کابل و تجهیزات برق و چند مورد تخریب ترانس های برق به مرکز فوریت های پلیس استان اعلام شد که با توجه به خاموشی ها و مشکلاتی که این سرقت ها ایجاد می کرد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این سرقت ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس سرانجام سرنخ هایی از یک سارق حرفه ای در انجام این سرقت ها به دست آمد و محل اختفای وی در یک خانه باغ روستایی در اطراف شهرستان اراک مشخص شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده، در عملیاتی غافلگیرانه، متهم در مخفیگاهش دستگیر و مقداری تجهیزات برقی سرقت شده و ابزار و آلاتی که برای سرقت استفاده می شود، در این محل کشف شد.

سپهوند با اشاره به اعترافات متهم دستگیر شده در این پرونده اظهار داشت: متهم در تکمیل تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات برقی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4378137

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی استان مرکزی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج