Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی افزود: امسال راهکارها و برنامه ‌های این سند در قالب 14 طرح اجرا و بر اساس سند تحول ورزش همگانی گزارش‌ها احصا می شود.
وی بیان کرد: در سند جدید تحول، تعالی و آینده‌ نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی و آموزش درست ورزش کردن به عنوان یک اصل و مبنا مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سند تحول و تعالی ورزش های همگانی در قالب 2 جلد کتاب با هفت هزار نفر ساعت کار توسط متخصصان تهیه و تدوین شده تا چراغ راهی برای توسعه ورزش همگانی باشد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری تدوین شده است.
رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه هیات های استانی و به تبع آن هیات های شهرستانی مرکز ثقل و نقطه قوت این فدراسیون در راستای همگانی کردن ورزش در سطح جامعه به شمار می رود، افزود: این فدراسیون با همکاری همه جانبه در حوزه توسعه ورزش در بین بانوان، اجرای دوره های آموزشی و توسعه کارآفرینی رتبه های نخست کشور را کسب کرده است.
مجدآرا اضافه کرد: این فدراسیون به لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته، بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است و علاقه مندان به ورزش در واقع با کمترین هزینه نیازهای ورزشی خود را برطرف می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این مجمع گفت: در ورزش های همگانی که با سلامت مردم و جامعه سروکار دارد باید پایبند به اصول و اخلاق باشیم و در جذب خانواده ها به سمت و سوی ورزش همه تلاش خود را بکار گیریم.
عبدالله چمن گلی بیان کرد: مربیان رشته های همگانی باید دانش خود را بروز رسانی کنند تا با برطرف کردن نیازهای جسمی و روحی ورزشکاران این رشته در راستای داشتن جامعه ای سالم و با نشاط قدم برداریم.
وی گفت: یک مربی علاوه بر دانش فنی باید یک روانشناس خوب باشد و با شناخت روحیه ورزشکاران و دادن مشاوره های مناسب در زمینه اطلاعات عمومی ورزش، زمینه مناسب برای توسعه ورزش همگانی را فراهم کند.
رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی نیز گفت: طی یکسال اخیر تلاش برای شفاف سازی امور و استفاده از تمامی ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری در جهت توسعه ورزش استان به کار بسته شده است.
عباس خورشیدی بیان کرد: برگزاری 2 دوره از جلسات شورای ورزش همگانی با حضور استاندار و تصویب برخی مصوبه های سازنده و اصولی، بسیاری از موانع و مشکلات این هیات را هموار کرده است.
وی کسب رتبه سوم هیات استان در ارزیابی سال گذشته توسط فدراسیون را موفقیت خوبی دانست و گفت: هم اکنون 22 کمیته فعال و پنج کمیته نیمه فعال تحت نظر این هیات در آذربایجان غربی فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
سال گذشته 10 هزار و 775 ورزشکار بیمه شده در حوزه ورزش های همگانی آذربایجان غربی فعالیت داشتند.
7156 /3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان جامعه دوره های آموزشی مدیرکل ورزش و جوانان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را با مراجعه به این جدول پیگیری کنند.

اولدوز ۰۰:۰۰
ثمرقند ۰۰:۴۵
مستند ۰۱:۰۰
سیری در ورزش ۰۲:۰۰
گون آیدین ۰۳:۳۰
اذان نغمه سی ۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۵:۱۵
نقاب ۰۵:۴۵
دعای عهد ۰۶:۰۰
هر روز ورزش ۰۶:۱۵
مستند ۰۶:۳۰
سریال ۰۷:۰۰
گون آیدین ۰۸:۰۰
مستند ۰۹:۰۰
کردی ۰۹:۳۰
با خبرنگاران ۰۹:۴۵
کردی ۱۰:۰۰
ائویمیز (خانواده) ۱۰:۳۰ [پخش زنده]
اذان نغمه سی ۱۱:۴۵
ویژه اذان ظهر ۱۲:۱۵
خبر ۱۳:۰۰
اولکمیز ۱۳:۳۰
سینمایی ۱۴:۱۵
با خبرنگاران ۱۵:۴۵
ساباتی ژین ۱۶:۳۰
ائویمیز ۱۷:۰۰
ویژه اذان مغرب ۱۸:۰۰
تاج زاگرس ۱۹:۱۵
خبر ۲۰:۰۰
خانه و مدرسه ۲۰:۳۰
اولدوز ۲۱:۰۰
سریال ۲۲:۰۰
خبر آذری ۲۳:۰۰
شب زنده داران ۲۳:۳۰

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین