Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:39:31 GMT

محموله ۸ میلیارد ریالی قاچاق کالا در پلدختر توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۱۰۱

محموله ۸ میلیارد ریالی قاچاق کالا در پلدختر توقیف شد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله قاچاق کالا به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان پلدختر توقیف شد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب عصر امروز در جمع خبرنگاران از توقیف کامیون کشنده و کشف تعداد زیادی انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق خبر داد و اظهار داشت: محموله قاچاق کالا به ارزش 8 میلیارد ریال در محور آزادراه خرم‌آباد- پل زال توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در محور آزادراه اندیمشک به خرم‌آباد با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه کامیون کشنده را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی هزار و 560 کارتن حاوی انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی بابیان اینکه محموله مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را هشت میلیارد ریال اعلام کردند و فرد خاطی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان

مدیر کل شیلات خوزستان گفت: طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی و خاویاری استان با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از شهریور سال گذشته آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مرتضی سوری گفت: هدف از اجرای زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان، ارتقای بهره‌وری در رسته ماهیان گرمابی و خاویاری، افزایش تولید با بهره‌گیری از روش‌های نوین آبزی‌پروری، کشف و توسعه بازارهای داخلی و خارجی با رویکرد تنوع گونه‌ای است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای این طرح عنوان کرد: تدوین طرح مطالعاتی زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی و خاویاری و صدور 94 پروانه بهره‌برداری واحدهای شیلاتی به ظرفیت 770 تن در سال از جمله اقدامات انجام شده در راستای زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری است.

سوری ادامه داد: هدایت منابع مالی و تسهیلاتی به 12 طرح زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری به مبلغ 307 میلیارد ریال و تدوین 6 فرصت سرمایه‌گذاری با مطالعات کامل امکان‌سنجی به زبان انگلیسی و فارسی با حجم سرمایه‌گذاری 150 هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات در راستای این طرح بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین 2 واحد راکد مرتبط با زنجیره ارزش ماهیان گرمابی و خاویاری با اختصاص 125 میلیارد ریال سرمایه احیا شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد