Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم پرونده ثامن الحجج و حبس طویل المدت برای مدیرعامل این مؤسسه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: امروز حکم بدوی پرونده ثامن‌الحجج صادر شده، اما این حکم قطعی نیست. 

وی با بیان اینکه تا زمان قطعی شدن حکم از بیان جزئیات معذورم، افزود: برای مدیرعامل مؤسسه ثامن الحجج حکم حبس طویل‌المدت صادر شده، اما میزان محکومیت و موارد اتهامی قابل بیان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر اینکه این حکم از ناحیه دادستان، شکات و متهمان پرونده قابل اعتراض است، تصریح کرد: مطابق قانون، طرفین پرونده طی یک مهلت بیست روزه می‌توانند به حکم صادره اعتراض کنند. 

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی