Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:50:59 GMT

آتش سوزی خودرو در رستم منجر به مرگ 2 نفر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۲۱۰

آتش سوزی خودرو در رستم منجر به مرگ 2 نفر شد

شیراز-ایرنا- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو در محور روستایی کول در شهرستان رستم منجر به آتش سوزی یکی از این وسایل نقلیه شد و در این سانحه 2 نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز شنبه خود از قول سرهنگ احمد احمدی افزود: در این تصادف که بین خودرو سواری سمند و یک دستگاه پژو پارس رخ داد، خودرو پژو دچار آتش سوزی شد و بر اثر آن هر 2 سرنشین این وسیله نقلیه در دم جان خود را از دست داند و راننده سمند مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
شهرستان رستم به مرکزیت مصیری در فاصله 175کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي پليس راه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان