Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@04:06:06 GMT

دوره مربیگری درجه C فوتبال در سلماس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۴۰۶

دوره مربیگری درجه C فوتبال در سلماس آغاز شد

اسکندر بنفشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره آموزشی که زیر نظر حسین صالح مدرس کنفدارسیون آسیا در حال برگزاری است، 25 نفر از شهرهای مختلف کشور شرکت دارند.
وی بیان کرد: این دوره 12 روزه تا هفت اردیبهشت ماه ادامه دارد و شرکت کنندگان در کلاس های تئوری و عملی که به صورت صبح و بعدازظهر در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان سلماس برگزار می شود، حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی کشوری موجب بالا رفتن سطح دانش و آگاهی معلومات مربیان این شهرستان خواهد شد که در این راستا هماهنگی خوبی با فدراسیون فوتبال و هیات آذربایجان غربی انجام شده است.
به گزارش ایرنا دوره های مربیگری از جمله برنامه های هیات های فوتبال در راستای توسعه علمی ورزش در حوزه مربیگری و داوری است.
برخی صاحب نظران، اولین بازیکن فوتبال ایران را یک سلماسی به نام حسین صدقیانی می دانند.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره ورزش و جوانان توسعه علمی دوره های آموزشی فدراسیون فوتبال فوتبال رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به برگزاری ششمین فصل دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری در استان، گفت: این دوره‌های آموزشی توسط موسسات آموزشی مازندران تحت نظارت واحد آموزش گردشگری و براساس سرفصل‌های آموزشی وزارت متبوع برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: آشنایی با قوانین بیمه و مالیات، مدیریت کیفیت تاسیسات، تسهیلگری و کسب و کار کوچک، صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات، تسهیلگری و کسب و کار کوچک و بازآموزی راهنمایان گردشگری توسط موسسات آموزشی توسعه اسکان، هفت اقلیم و پیشگامان آوا پارسه در مازندران در شهرستان‌های ساری، بابل، نوشهر و چالوس اجرایی می‌شود.

ایزدی از تکرار برگزاری دوره تسهیلگری و کسب و کار کوچک در نوشهر در روستای کندلوس اشاره کرد و گفت: روند ثبت جهانی روستای کندلوس در حال پیگیری است و با ثبت این روستا فرصت‌های گردشگری زیادی دراین منطقه ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه این دوره آموزشی در سطح دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: اهمیت کسب و کار‌های کوچک در خدمت‌رسانی و اشتغالزایی جوامع محلی، شیوه‌های توانمندسازی پروژه‌های خرد گردشگری، اصول تسهیلگری درکسب و کار‌های کوچک گردشگری در جوامع محلی و راه‌اندازی و نحوه مدیریت کسب و کار کوچک از جمله سرفصل‌هایی است که دراین دوره آموزشی ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به این مطلب که بازآموزی قوانین و مقررات بیمه و مالیات برای مدیران تمامی تاسیسات و مشاغل گردشگری، رستوران‌ها و واحد‌های اقامتی، افزود: آشنایی با انواع مالیات‌ها، نحوه محاسبه و پرداخت، چگونگی معافیت پروژه‌های گردشگری، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی، آشنایی با انواع بیمه‌ها، قوانین و مقررات بیمه، کارگری و کارفرمایی ویژه فعالان گردشگری و اصول تنظیم بیمه‌ها و مشوق‌های بیمه‌ای از جمله مباحثی است که در این دوره در اختیار مدیران مجموعه‌های مختلف گردشگری قرارمی‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آغاز طرح توسعه مسجد روستای چیچک در سلماس
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران