Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:13:23 GMT

مدیران استان تهران در رفع نیازهای مدارس کوشا باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۴۰۷

مدیران استان تهران در رفع نیازهای مدارس کوشا باشند

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به هفته دولت بر آماده سازی این طرح ها از سوی مدیران و بهره برداری طرح های آماده افتتاح تاکید کرد و افزود: مدیران استان تهران طرح های آماده خود را به معاونت عمرانی استانداری گزارش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا عوارضی تهران گفت: این بوی نامطبوع باید ظرف مدت کوتاهی از بین می رفت، اما به علت نامشخصی روند اجرای این طرح به کندی پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار سرعت عمل بیشتر دستگاه های مرتبط با این موضوع شد و افزود: در صورت نیاز به جابجایی دام داری و گاوداری ها که منشا بوی نامطبوع هستند امور مربوط به آب، برق و زمین آنان به سرعت رفع تا خللی در فعالیت آنان ایجاد نشود.
مقیمی بر رفع مشکلات روان آب های آلوده که به سمت جنوب استان تهران جاری هستند افزود: 10میلیارد تومان برای طرح های کشاورزی، 35 میلیارد تومان برای ساماندهی فاضلاب، 10میلیارد تومان برای کمک به شهرداری و پنج میلیارد تومان برای مطالعات منشا ایجاد بوی نامطبوع اختصاص یابد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در پایان این نشست در جمع خبرنگاران از تکمیل 2تصفیه خانه اسلامشهر و بهارستان با اعتبار اضافه شده 35 میلیارد تومانی علاوه بر اعتبار قبلی تا پایان سال خبر داد و افزود: این اقدام برای ساماندهی روان آب های شمال غرب تهران به سمت جنوب است که یکی از منشا های ایجاد بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام است.
نعمت الله ترکی گفت : برای مطالعه و اجرای طرح تصفیه خانه روان آب های اطراف فرودگاه نیز 5 میلیارد تومان اعتبار تعیین شد.
وی اختصاص 15میلیارد تومان اعتبار برای مسائل زیست محیطی و نظارت های مرتبط با آن و تخصیص 10میلیارد تومان اعتبار برای واحد های دامی و کشتارگاه ها را از دیگر مصوبات این نشست ذکر کرد و افزود: حداکثر تا 2ماه دیگر باید مشکلات بوی نامطبوع اطراف فرودگاه رفع شود.
ترکی همچنین بررسی مبلغ 2هزار و 500 میلیارد تومان ناشی از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرستان ها را از دیگر مطالب مطرح در این نشست گفت: این مبلغ در اختیار فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری های شهرستان های استان تهران قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: مقرر شده این اعتبار تخصیص یافته برای پروژه های خاص یا عمومی عمرانی اطراف روستاها از قبیل آب شرب، تصفیه خانه، تخت بیمارستانی، مدارس و سالن های فرهنگی و ورزشی صرف شود.
تهرام/7247/6139//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان تهران درآمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی شهرداری مالیات بر ارزش افزوده رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشاند.

وی تلاش کارگران در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی استان با دستان کارگران استان جلو می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

استاندار کردستان افزود: ۳۰۰ نفر سهمیه به بیمه کارگران ساختمانی استان کردستان اختصاص یافته است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش توجه به این قشر است تا امنیت شغلی را برای انان مهیا کند.

همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر 6093041

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند