Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک روز شنبه برای تعیین مرحله دوم هیات رئیسه و روسای کمیسیون های پنجگانه تشکیل شد.

قبل از آغاز رای گیری، کاوه فلک الافلاکی، رئیس شورای شهر اراک گفت: از تشکیل هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی اراک یک سال گذشته است. براساس قانون بعد از یک سال، می‌بایستی مرحله دوم انتخابات هیات رئیسه در جلسه علنی با حضور اعضا و نماینده فرمانداری براساس رای گیری مخفی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، انتخابات مرحله دوم هیات رئیسه و کمیسیون های پنج گانه با حضور نماینده فرمانداری اراک برگزار شد که طی آن، کاوه فلک الافلاکی با کسب ۹ رای از ۱۱ رای ماخوذه برای مرحله دوم به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اراک برگزیده شد.

بر اساس این گزارش، سعید نادری با کسب ۸ رای از ۱۱ رای ماخوذه به جای علی جعفر محصولی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

 فرزانه رحمتی هم، برای مرحله دوم با کسب ۸ رای به عنوان دبیر شورای اسلامی اراک برگزیده شد و ایرج رضایی هم با کسب ۸ رای به عنوان خزانه دار برای مرحله دوم انتخاب شد.

به گزارش مهر، همچنین ایرج رضایی، مرتضی سورانه، طوفان محمدی، محمد حسین فدایی و پیمان رشیدی با ترتیب به عنوان روسای کمیسیون های برنامه و بودجه و حقوقی و املاک، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، عمران و نظارت شورای اسلامی شهر اراک انتخاب شدند.

بر همین اساس در بخش بررسی درخواست ها، درخواست اقساط بلند مدت برای مینی‌بوس واگذار شده به شهرداری خنداب به مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال، واگذاری عملیات اجرایی سنگ فرش کف مصلای اراک به سازمان همیاری شهرداری ها، پیوست فرهنگی پارک بانوان اراک و... از جمله مصوبات جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک بود، که به تصویب اعضا رسید.

گفتنی است، نطق پیش از دستور توسط طوفان محمدی، رئیس کمیسیون خدمات شهری مبنی بر عقب افتادن حقوق زحمتکشان شهرداری اراک، عدم اصلاح کشتارگاه اراک و عدم خرید نردبان و تجهیزات برای سازمان آتش نشانی و ... قرائت شد.

کد خبر 4378179

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اراک مدیریت شهری مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت : به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق های رای خواهند آمد.

او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیروهای انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج  و از رسالت اصلی آن دور کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت