Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:11:57 GMT

لیست امتحانات کتاب باز در ترم تابستان 97 پیام نور

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۷۰۹

لیست عناوین دروسی که بخشی از سوالات یا تمامی آزمون پایان ترم آن درس به صورت کتاب باز در امتحانات ترم تابستان 97 دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

به گزارش آنا، براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور، امتحان چندین عنوان درسی در ترم تابستان 97 به صورت کتاب‌باز یا همان OPEN BOOK برگزار می‌شود.

امتحان این دروس که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است، دانشجویان می‌توانند کتاب‌های منبع معرفی شده را با خود به جلسه امتحان ببرند و از آن در سر جلسه امتحان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از کتاب و جزوه درسی مجاز است.

رعایت دقیق نکات زیر الزامی است:

1- علاوه بر فهرست این دروس، قید کتاب یا جزوه باز بودن در سربرگ آزمون ضروری است.

2- برحسب نوع سوالات، امکان کاهش یا افزایش تعداد دروس فهرست مزبور وجود دارد. در صورت خروج درس از فهرست، از سربرگ نیز کتاب یا جزوه باز بودن حذف می‌شود. به عبارت دیگر، صرفاً دروس ذکر شده در این فهرست و نیز قید کتاب یا جزوه باز بودن در سربرگ مشمول استفاده از کتاب یا جزوه است.

3- هرگونه تغییر احتمالی در فهرست این دروس، متعاقباً از طریق اطلاعیه مرکز سنجش و آزمون اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ به‌سامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، عنوان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی در مورد «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود