Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@01:30:49 GMT

وزارت تعاون برای انتصابات فراخوان عمومی می دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۷۴۰

وزارت تعاون برای انتصابات فراخوان عمومی می دهد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بخشنامه «انوشیروان محسنی بندپی» آمده است: به کارگیری بدون ضابطه افراد در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگ های تابعه، اساس هرگونه ناکارآمدی، منشا فساد، تبعیض، عامل تخریب و تضعیف اعتماد عمومی نسبت به اعتبار نظام مدیریتی کشور است.
در این بخشنامه تاکید شده است، «به منظور ساماندهی عزل و نصب ها، پایبندی به اصول تخصص گرایی، ضوابط شایسته سالاری و نظر به حساسیت و مطالبه جامعه، تاکید می شود طبق بخشنامه پانزدهم مردادماه امسال و با هدف فراهم سازی فرصت های برابر برای واجدان شرایط، این انتخاب ها، از طریق فراخوان عمومی و بررسی رزومه نخبگان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
بندپی در این بخشنامه اعلام کرده «کمیته انتصابات باید منتخب برای تصمیم گیری نهایی درباره منتخب خود، در گزارش دقیقی از فرآیند انتخاب را به همراه اسناد به دفتر اینجانب ارسال کند زیرا هرگونه انتصاب خارج از این فرآیند، غیرقابل قبول است.»
«در زمینه انتصاب معاونان و مدیران بلافصل ستادی و اجرایی نیز لازم است رئیسان سازمان ها، صندوق ها و موسسه های وابسته پس از هماهنگی و اخذ تایید اینجانب اقدام کنند.»

انتهای پیام/

169 / 161 تعاون وزارت کار اعتماد عمومی هلدینگ شایسته سالاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تعاون وزارت کار اعتماد عمومی هلدینگ شایسته سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات

 سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.»، آمده است: «مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.»

در این اطلاعیه آمده است: «عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

منبع: ایسنا

tags # خدمت سربازی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه