Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: در روزهای آخر تمرینات رکوردهای خوبی ثبت کرده‌ایم که اگر در مسابقات تکرار شود قطعا مدال می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از اندونزی، امیرمحمد نکونام، ملی‌پوش تیراندازی کشورمان درباره شرایط آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی جاکارتا گفت: سه روز است در پالمبانگ حضور داریم و تمرینات خود را شروع کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم تمرینات رسمی را برگزار کردیم و از فردا هم به مصاف حریفان خود می‌رویم.

نکونام درباره حریفان خود و رکورد‌هایی که ثبت کردند هم حرف زد و ادامه داد: معمولا کشور‌های چین، هند و بنگلادش حریف‌های سرسخت و قدری هستند. در روز‌های اخر توانستیم رکورد‌های خوبی بزنیم و اگر بتوانیم این رکورد‌ها را در مسابقه تکرار کنیم قطعا شانس مدال خواهیم داشت.

ملی پوش تیراندازی درباره امکانات و میزبانی اندونزی در این سری از رقابت‌ها گفت: در ۵۰ متر و ۱۰ متر سالن‌های خوبی دارند و سعی کرده‌اند امکانات خوبی را برای ما فراهم کنند. اما کلیت میزبانی چندان مناسب نیست.

نکونام در پایان از پیش‌بینی‌اش درباره این رقابت‌ها حرف زد و گفت: رشته تیراندازی اصلا قابل پیش‌بینی نیست، اما امیدوارم تلاش‌های شبانه‌روزی ما به نتیجه برسد و بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشبم. هدف ما این است که دقیقا تیر به هدف بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی بازی های آسیایی ایران جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور