Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تیمور غیاثی درباره آمادگی ورزشکاران دوومیدانی پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه در طول این مدت از لحاظ برگزاری اردو و سایر موارد برای ورزشکاران دوومیدانی چیزی کم نگذاشته ایم.  کیهانی نیز در این یک سال اخیر با اعزام ورزشکاران دو و میدانی به اردوهای برون مرزی و تمرین زیر نظر مربیان برجسته اروپایی که شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا محسوب می شدند،  موجب شد تا از لحاظ تجربه پخته تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که رتبه کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی را چگونه پیش بینی می کند، گفت: با توجه به سطح ورزش کشور پیش بینی ام کسب یکی از رتبه های چهارم تا پنجم برای کاروان ایران است. فکر نمی کنم بتوانیم بهتر از این جایگاه را بدست بیاوریم. هر چند که در طول این سالیان اخیر بانوان کشورمان پیشرفت زیادی داشته اند به طوری که در دوره پیش بازی های آسیایی اینچئون مدال های خوبی را برای کشور عزیزمان کسب کردند و امیدوارم بتوانند در این دوره هم با کسب مدال های رنگارنگ باعث بهتر شدن جایگاه مدالی ایران شوند.

قهرمان بازیهای آسیایی تهران درمورد عملکرد وزارت ورزش و جوانان برای تدارک و آماده سازی تیم های ملی کشورمان برای رقابت های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: خوشبختانه وزارت ورزش با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور هر آن چیزی که از دستش برآمده انجام داده است. به طور مثال در فدراسیون دوومیدانی مسئولان وزارت ورزش و جوانان تا حد امکان از ما حمایت کردند، در رشته های دیگر هم همینطور و در نهایت امیدوارم کاروان ایران به جایگاهی که استحقاقش را دارد دست پیدا کند.

غیاثی درباره شرایط دوومیدانی کاران و اینکه امکان کسب چند مدال در بازی های آسیایی جاکارتا وجود دارد، بیان کرد: با توجه به نتایج اخیر تیم ملی دوومیدانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اودیشا و همچنین بازی های داخل سالن آسیا تهران در خوشبینانه ترین حالت ممکن امکان کسب سه مدال برای ورزشکاران دوومیدانی وجود دارد، هر چند که امیدوارم پیش بینی هایم غلط از آب در بیاید بیشتر از این تعداد مدال بگیریم. 


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوومیدانی ایران بازی وزارت ورزش و جوانان تیم های ملی رقابت وزارت ورزش شرایط اقتصادی ورزش و جوانان تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا ایران تیم های ملی دوومیدانی مسابقات قهرمانی آسیا وزارت ورزش و جوانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد