Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با هشدار به خریداران سکه گفت: تعدادی از حساب های افرادی را که سکه ثبت نام کرده بودند، بررسی کردیم که یکی از این افراد 471 حساب، دیگری 410 حساب و نفر سوم نیز 393 حساب داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ او گفت: یکی از این افراد 72 میلیارد ریال از بانک برای اجرای 4 قرارداد تسهیلات گرفته بود که 70 میلیارد ریال را صرف خرید 5 هزار سکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاضی سراج افزود: از آنجا که این پول باید در اجرای آن 4 قرارداد هزینه می شد، خرید این 5 هزار سکه خلاف قانون بود و با پیگیری های ما این فرد 5 هزار سکه را پس داد و پولی را هم که به بانک داده بود، دریافت کرد و 40 کیلو طلا به نفع دولت شد که تفاوت قیمت آن با قیمت الان شاید دو تا سه برابر باشد.­

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: به همه کسانی که با پول های با منشأ غیر قانونی سکه خریداری کرده اند اخطار می دهیم که سکه هایشان را پس دهند در غیر این صورت منتظر برخورد ما باشند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سکه و طلا سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • حواله علی پی
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟