Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:48:37 GMT

پروژه گازرسانی به زابل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۹۲۱

پروژه گازرسانی به زابل آغاز شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ ناظری فرماندار زابل گفت: در پی اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، این طرح در سه فاز آغاز شد که فاز اول از زاهدان تا سه راهی دشتک به طول ۱۰۵ کیلومتر با یک لوله ۳۶ اینچ اجرا می‌شود.

ناظری افزود: فاز دوم از سه راهی دشتک تا شهر زابل و فاز سوم نیز در داخل شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیمانکاران طرح مشخص و اعتبار این پروژه تامین شده است، گفت: این سه فاز بصورت همزمان اجرا می‌شود که باعث تسریع در روند اجرای پروژه خواهد شد.

فرماندار زابل افزود: قرار است پروژه گاز رسانی به زابل تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ع

پروژه گازرسانی به زابل  آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری استانداردسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق شهر معمولان وصل شد

محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: باتوجه‌به بارندگی‌های نرمال تا این لحظه مشکلی در جاده‌های این شهرستان وجود ندارد و تردد برقرار است.

وی عنوان کرد: آنتن‌دهی تلفن همراه در منطقه «سرنجه زیودار» معمولان قطع است که موضوع به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت رفع مشکل منعکس شد.

فرماندار معمولان، افزود: براثر بارندگی‌های اخیر برق شهر معمولان و آب آشامیدنی روستای «دمرود افرینه» این شهرستان قطع شد که با تلاش اداره برق مشکل در پست برق «افرینه» رفع و برق شهر معمولان وصل شد.

ناظری، گفت: جاده دسترسی روستای «دمرود افرینه» که پیش‌ازاین آسیب‌دیده بود نیاز به ایمن‌سازی دارد که از اداره راهداری پلدختر خواسته شده تا در این زمینه اقدام کند.

وی افزود: تمام نیروهای ستاد بحران معمولان در آماده‌باش کامل هستند و تمام مرخصی مدیران و کارکنان اداره‌های این شهرستان لغو شد.

کد خبر 6095887

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد