Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:28:41 GMT

رئال مادرید بدنبال خرید بازیکنی در سطح نیمار

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۶۹۶۸

رئال مادرید بدنبال خرید بازیکنی در سطح نیمار

تهران- ایرنا- «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال مادرید در فاصله 2 هفته مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و همزمان با درخواست های مذبوحانه هواداران برای جذب یک مهاجم تراز اول همچون نیمار، به تکاپو افتاده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز شنبه نوشت: پس از شکست سنگین چهار بر 2 رئال مادرید مقابل اتلتیکو در بازی سوپرجام که چهارشنبه گذشته برگزار شد، عطش هواداران در سانتیاگو برنابئو برای صیدی بزرگ در بازار نقل و انتقالات بیش از پیش جلوه گر شد، این در حالی است که ظاهرا پرز با هواداران موافق نیست و نظر دیگری در این مورد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مارکا نوشته است: اشتباه نکنید، در واقع هیچ شخصی در پشت پرده، بیشتر از پرز مشتاق انتقال نیمار نیست اما او معتقد است که کشاندن ستاره پاری سن ژرمن به سانتیاگو برنابئو توافقی نیست که بتوان به هر قیمتی آن را عملی کرد.
«یولن لوپتگی» سرمربی این تیم هم امیدوار است تا پیش از تمام شدن ضرب الاجل پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه برای جذب یک مهاجم هدف 6 دانگ اقدام کند.
با این حال، باشگاه تنها اسامی را پیشنهاد داده است که یا می توانند به عنوان نیروی پشتیبان، عقب تر از «کریم بنزما» فعالیت کنند و یا از لحاظ ارزش، در بازار چندان چشمگیر محسوب نمی شوند.
گفتنی است که «خوزه آنخل سانچز» مدیر رئال و پرز هر دو بر این باورند که سفیدپوشان با سرمایه های کنونی خود، بیش از پیش توانایی کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارند.
علاوه بر این، گزینه های جایگزین و پیشنهاد شده به جای نیمار نه تنها با او قابل مقایسه نیستند بلکه راضی کردن هوادارانی که از مدت ها پیش شایعات پیوستن ستاره برزیلی را به جمع کهکشانی ها را می شنیدند، با گزینه ای غیر از او تقریبا غیر ممکن است.
در واقع از نظر هواداران، تعداد بازیکنانی که می توانند چه از لحاظ تبلیغاتی و چه از حیث فوتبالی به پای ستاره سابق این تیم یعنی «کریستیانو رونالدو» برسند، بسیار اندک است و این موضوع هیات مدیره این تیم را در دو راهی سختی قرار داده است.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا طرفداران دو آتشه رئال می توانند رییس لجباز تیم محبوب خود را برای انتقالی پر سر و صدا مجاب کنند یا خیر.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رئال مادريد هواداران نيمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خوشحالی اسپید پس از گل رئال مادرید که اعتراض هواداران منچسترسیتی را به همراه داشت
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com