Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:36:54 GMT

ورزشهای همگانی باید در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۰۵۴

ورزشهای همگانی باید در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری امروز شنبه در دیدار با علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزشهای همگانی در سلامت افراد جامعه گفت: ورزشهای همگانی باید به عنوان یک فرهنگ در بین اقشار مختلف مردم جامعه نهادیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه ورزشهای همگانی را در ارتقای شاخص های اجتماعی و فرهنگی نیز موثر دانست و گفت: دانشگاه ها ، آموزش و پرورش و شهردای ها می توانند در این زمینه فعالتر عمل کنند.

وی ادامه داد: برای فراگیر شدن ورزش همگانی نیاز به اعتبارات ملی است و فدراسیون باید در این زمینه به استان کمک کند.

علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این دیدار گفت: ورزش های همگانی موجب رشد سلامت و نشاط عمومی و کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین آحاد مردم می شود .

وی ادامه داد: هئیت های استانی و شهرستانی نقطه قوت این فدراسیون در راستای همگانی کردن ورزش در بین افراد جامعه هستند و باید تمامی تلاش خود را در راستای جذب خانواده ها به سوی ورزش های همگانی بکار گیریم.

در این دیدار استاندار آذربایجان غربی به عنوان سفیر ورزش همگانی در استان معرفی شد.

کد خبر 4378217

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی ورزش همگانی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند

  حسینعلی دهباشی  با تبریک بزرگداشت هفته معلم بیان کرد: در عظمت منزلت و مقام معلم همین کافی است که بزرگ‌ترین معلم جهان بشریت حضرت رسول خاتم (ص) به این ویژگی خود افتخار می‌کرد و یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین نهاد اجتماعی، نهاد آموزش‌وپرورش است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته برعهده دارد.

وی هدف اول و اصلی خلقت را رشد و کمال عنوان کرد و افزود: خانواده و مدرسه دو نهاد مکمل هستند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی بشر دارند و مدرسه مکمل خانواده است و البته معلم ستون و محور مدرسه است.

وی با اشاره به اهمیت و شأن جایگاه معلمان در جامعه امروز بیش از آنچه هست باید موردتوجه قرار گرفته شود، تصریح کرد: اهمیت جایگاه معلم در جامعه امروز مستلزم توجه جدی است، معلمی شغل بسیار با اهمیتی است چرا که کار تربیت انسان را بر عهده دارد و قابل‌مقایسه با شغل‌های دیگر نیست و هیچ‌چیز بالاتر از تربیت یک انسان نیست که این وظیفه مهم را امروز فرهنگیان عزیز بر عهده دارند.

وی تأکید کرد: رسالتی که بر دوش معلمین عزیز قرار دارد رسالت سنگینی است چرا که پرورش یک انسان از جهت این که یک انسان سالم یک انسان باتقوا یک انسان اهل بصیرت یک انسان مفید و اهل تفکر پرورش یابد و تحویل جامعه شود.

 وی به نقش معلم به‌عنوان پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: معلم باتوجه‌به آن نقشی که در داخل کلاس دارد باید ذهنیت دانش‌آموزان را به سمت‌وسویی ببرد که با آموزش و آمادگی دانش‌آموز جلوی تهاجم‌های فرهنگی استکبار جهانی آمریکا جنایت‌کار و ایادی آن را بگیریم و تأثیرگذار باشد و دانش‌آموزان پویا و انقلابی را با مدیریت جهادی تحویل جامعه بدهیم

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان زابل افزود: آنچه در فرایند تعلیم‌وتربیت به متعلم انتقال می‌یابد تنها معلومات و مهارت‌های معلّم نیست؛ بلکه علم بر اساس همان رسالت مهمی که بر عهده دارد باید ویژگی‎های اخلاقی خاصی باید داشته باشد، تمام صفات، خلقیات، حالات نفسانی و رفتار ظاهری او نیز به شاگردان منتقل می‌شود، رابطه دانش‌آموز با معلم یک رابطه باطنی و معنوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند