Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:10:56 GMT

ورزش تکواندو همگانی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۰۸۷

ورزش تکواندو همگانی شود

به گزارش ایرنا ، محمد احسنی فروز، روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو یزد افزود: برای تحقق این مهم و توسعه تکواندو تاکنون در استان ها فعالیت های بسیار خوبی انجام شده و باید امسال ادامه یابد.
وی ادامه داد: بهره گیری از تمام ظرفیت ها ، حفظ وحدت رویه ، جلب فعالان این رشته و داشتن طرح و برنامه مدون و منسجم در توسعه تکواندو بسیار نقش آفرین است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به وجود استعداد در تکواندو استان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و تلاش مضاعف موجب ارتقای جایگاه این رشته جذاب در کشور می شود.
مسعود شریعتی افزود: توانمندی جوانان یزدی در رشته المپیکی و حائز اهمیت تکواندو خوب است و باید با استعدادیابی برای قهرمان پروری گام های اساسی برداشت.
در این مجمع علی میرزاییان با 16 رای اعضا به عنوان رئیس هیات تکواندو استان یزد انتخاب شد.
هم اکنون 870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت تکواندو مدیرکل ورزش و جوانان یزد ورزش استان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل پهلوان پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مازندران نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در دو بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، به ویژه برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند.

وی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

پهلوان همچنین گفت: در حوزه ورزش روستایی به مؤلفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

وی بیان داشت؛ در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویدادها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 6062762

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود