Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاهی نشستن پای درد دل نوجوانان و جوانان روستایی به دلیل داشتن آرزوهای حداقلی آن قدر تلخ است که واقعاً ضعف عملکردی مسئولان در عدم توجه به زیرساخت های موجود در روستاها را می رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، تابستان بهترین فرصت برای فراغت از یک سال تحصیل و درس است که در سطح شهرها به دلیل برخورداری از امکانات ورزشی و سرگرمی ها و پارک ها و همچنین کلاس های اوقات فراغت جوانان کمتر احساس خستگی می کنند ولی در روستاها به دلیل کمبود فضاهای ورزشی، نبود پارک و وسایل سرگرمی تابستانی تلخ در انتظار نوجوانان و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روستای بنیه بلوط یکی از روستاهای بخش موگرمون است که در فاصله 8کیلومتری شهرلنده واقع شده است که هنوز که هنوز است جوانان و نوجوان این روستا در حسرت داشتن حداقل امکانات اولیه جهت ورزش و سرگرمی های روزانه خود هستند.

 

تنها سرگرمی کودکان، نوجوانان و جوانان این روستا حضور در مسجد روستا است که متاسفانه گرمای سوزان و کمبود وسائل خنک کننده در این مسجد کار را برای تنها روحانی مستقر در روستا نیز سخت کرده است.

 

 

حجت الاسلام علی پورروحانی مستقر در روستای بنه بلوط با گلایه مندی از مسئولان به خصوص متولیان اوقات فراغت گفت: متاسفانه مسئولان تمام هم و غم خودشان را روی شهر گذاشته اند و کمتر به مسائل و مطالبات نوجوانان و جوانان در روستاها می پردازند که این یک چالش اساسی است.

 

 

وی افزود: انتظار داریم مسئولان قدری نیز به مسائل مختلف در سطح روستاها به خصوص نیازمندی های اولیه نوجوانان و جوانان با توجه به هجمه عظیم آسیب های اجتماعی و شبکه های اجتماعی توجه کافی نمایند.

 

به هرحال این ضرورت احساس می شود که مسئولان به خصوص متولیان امر اوقات فراغت در سطح شهرستان لنده به مسائل مربوط به روستاها توجه کافی داشته باشند هرچند شاید این تابستان سپری شده باشد ولی می تواند برای سال آینده مردم برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار