Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@04:40:37 GMT

حضور رییس صداوسیما درمنزل انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۱۱۳

عبدالعلی علی‌عسکری با حضور در منزل عزت‌الله انتظامی فقدان این چهره شاخص سینما، تئاتر و تلویزیون را به خانواده وی تسلیت گفت. ناطقان: به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رییس سازمان صداوسیما ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره این هنرمند پیشکسوت را گرامی داشت و برای خانواده ایشان به ویژه فرزند هنرمندش استاد مجید انتظامی طلب صبر و اجر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجید انتظامی هم ضمن تشکر از حضور رییس سازمان صداوسیما، از زحمات رسانه ملی برای گرامیداشت یاد و خاطره استاد عزت الله انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، عزت‌ الله انتظامی، بازیگر برجسته سینما و تئاتر پس از یک دوره خانه نشینی، ساعت ۴ صبح، ۲۶ مرداد ماه در سن ۹۴ سالگی از دنیا رفت. مراسم تشییع این هنرمند یکشنبه (۲۸ مرداد ماه) ساعت ۹:۳۰ از تالار وحدت برگزار می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس صداوسیما ، عزت الله انتظامی ، تسلیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس صداوسیما عزت الله انتظامی تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی جانشین انتظامی شهرستان شیروان از کاهش ۱۵درصدی تصادفات و افزایش فعالیت های تقویت فرهنگ ترافیک در شیروان خبرداد.

سرهنگ حسن صالحی گفت: میزان تصادفات نوروز سال ۱۴۰۳نسبت به نوروز سال گذشته با عنایت به حجم زیاد مسافران و هم چنین شرایط جوی ۱۵ درصد کاهش داشته ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی شیروان با تاکید برتوجه به اهمیت برنامه های آموزش همگانی در فرهنگ سازی ترافیک افزود: ارتقاء فرهنگ ترافیک بسترساز کاهش حوادث رانندگی است .

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ ترافیکی بر رفتار ما در رانندگی حاکم شده، ادامه داد: در دهه اخیر نیروی انتظامی اقدامات گسترده ای در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک انجام داده که تاییدگر این موضوع کاهش چشمگیر حوادث و تلفات جاده ای است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرهنگ صالحی با تاکید بر اینکه همراهی مردم با پلیس سبب حاکمیت فرهنگ ترافیک در جامعه می شود، تصریح کرد: احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی باید به عنوان یکی مهارت زندگی اجتماعی به آن توجه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق ساعت های ۳۰ میلیاردی در شیروان دستگیر شد
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در خوی طی سال جدید