Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:51:58 GMT

بیش از 170 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۱۶۴

بیش از 170 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

شیراز-ایرنا- ماموران انتظامی استان فارس ظرف 48 ساعت گذشته، 170 کیلو و 180گرم مواد افیونی از نوع هرویین و تریاک در شهرستان های شیراز و داراب کشف کردند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز شنبه خود به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اعلام کرد: ماموران این واحد پس از مطلع شدن از اینکه یک نفر قاچاقچی به وسیله یک دستگاه سمند در یکی از محله های شیراز قصد فروش یک محموله مواد مخدر را دارد، مبادرت به شناسایی و دستگیری او کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی، خودرو سمند را در شیراز مشاهده و در یک عملیات ضربتی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این وسیله نقلیه، 13کیلوگرم هرویین کشف، یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

**کشف 157کیلو و 180گرم تریاک در داراب
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب آمده است: در چارچوب تشدید طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در تعامل بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و شرق تهران، ماموران از تردد یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور داراب شناسایی شد و پس از مسافتی تعقیب و گریز، راننده وسیله نقلیه یاد شده با توجه به کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو متواری شد و ماموران در بازرسی از آن 68 کیلو و 310 گرم تریاک کشف کردند.
به گفته وی، تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه پژو 405 شک کردند و راننده خودرو نیز به محض مشاهده ماموران متواری شد.
ضربت بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این وسیله نقلیه توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن، 58 کیلو و 870 گرم تریاک کشف شد و سه نفر قاچافچی دستگیر شدند.
وی گفت: یک دستگاه پژو 405 دیگر که خودرو حامل مواد مخدر را پشتیبانی می کرد نیز توقیف شد.
ضربت بیان کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از مطلع شدن از اینکه فردی قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پراید مقادیری مواد مخدر را به شهر داراب انتقال دهد با انجام گشت های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر را در محورهای مواصلاتی شناسایی کردند.
او افزود: راننده خودرو یاد شده به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو توقیف، در بازرسی از آن 30 کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي مواد مخدر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ عزیزی افزود: در این زمینه ۸ نفر شامل ۵ مرد و ۳ زن دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده از سمت استان‌های جنوبی بوده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که در این راستا ۱۳۸ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان نیز از سطح شهر جمع آوری و برای درمان تحویل مراجع زیرربط شده اند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان