Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - گاهی خستگی و سختی و گرفتاری از در و دیوار روحمان بالا می‌رود. گاهی فکر می‌کنیم چه‌‌قدر بدبختیم. گاهی فکر می‌کنیم خوش‌بختی خیلی خیلی خیلی از ما دور است. اما برای خوش‌بخت‌بودن نباید منتظر اتفاق‌های بزرگ و عجیب‌ و غریب بود.

بايد به زندگي نگاه کرد و دليل‌هاي ساده‌ي خوش‌بختي را پيدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهي شکفتن يک گل، چنان هيجان‌زده‌مان مي‌کند که احساس مي‌کنيم خوش‌بخت‌ترين آدم‌ روي زمينيم. گاهي از تصويري، صدايي، بويي چنان سرشار مي‌شويم که انگار ناب‌ترين لحظه‌ي زندگي را تجربه کرده‌ايم. نوجواني هم پر از اين لحظه‌هاست و همين لحظه‌ها، موضوع مسابقه‌ي ماست.

مي‌تواني لحظه‌هاي ساده‌ي خوش‌بختي‌ات را به زبان شعر، داستان، خاطره، طنز و... يا به زبان عكس و تصويرگري براي هفته‌نامه‌ي دوچرخه بفرستي و در اين مسابقه شركت كني.

* مسابقه براي 12 تا 17 ساله‌هاست.

* مهلت شرکت در مسابقه تا آخر تابستان 1397 است.

* مي‌تواني آثارت را پست کني يا به اي‌ميل يا موبايل نشريه‌ي دوچرخه بفرستي.

* نوشتن نشاني دقيق و شماره‌ي‌ تلفن خودت را هم فراموش نکن.

* لطفاً تصوير صفحه‌ي اول شناسنامه‌ات را هم بفرست.

صندوق پستي: 5446-19395

اي‌ميل: docharkheh@hamshahri.org

موبايل: 09334121489

در همین زمینه: خبرنگار شو! مسابقه‌ی «از همین‌جا تا دور دنیا!»

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد

آفتاب‌‌نیوز :

دو نوع لاستیک نانویی شرکت ویتوریا (Vittoria) به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژگی‌های جالبی که دارند به شدت مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند. این لاستیک‌ها امکان حرکت سریع‌تر را فراهم کرده و بسیار سبک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

به گزارش تارنمای bikeradar، لاستیک‌های Peyote و Mezcal حاوی گرافن بوده و از آنجایی که برای مسابقه طراحی شده‌اند از دوام بالاتری برخودار بوده و چسبندگی بهتری به زمین دارند. این لاستیک‌های نانویی با افزایش عرض ۲٫۴ اینچی در بازار قابل تهیه هستند.

لاستیک‌های جدید دوچرخه کوهستان این شرکت با برند Race Formulation حاوی مواد گرافنی و سیلیس است و از این رو برای استفاده در جاده‌های مرطوب بسیار مناسب هستند.

این لاستیک‌ها دارای بدنه‌ای سیاه یا قهوه‌ای هستند که وزن نوع سیاه ۷۴۰ گرم و نوع قهوه‌ای ۱۰ گرم سبک‌تر است.

شرکت ویتوریا اعلام کرد: رانندگان حرفه‌ای دوچرخه این شرکت در دو فصل گذشته از این لاستیک‌های جدید استفاده کرده‌اند و عنوان قهرمانی جهان در UCI XC را نیز به دست آورده‌اند. اکنون این لاستیک‌ها با قیمت ۶۴٫۹۹ پوند به عموم مردم عرضه می‌شود.

ویتوریا از سال ۲۰۱۵ از گرافن در لاستیک‌های دوچرخه استفاده کرده و ثابت شده است که این نانومواد پیشرفت عالی در چسبندگی، مقاومت در برابر غلتش، مقاومت در برابر سوراخ شدن و افزایش دوام دارد. ویتوریا ادعا می‌کند که Peyote جدید این شرکت ۴ درصد سریع‌تر از نزدیکترین رقیب آن‌ها است.

این شرکت نسل دوم از گرافن را مورد استفاده قرار داده است تا بتواند کیفیت لاستیک را بهبود بیشتری دهد. در کنار افزایش دوام و مقاومت در برابر برش، ویتوریا از گونه‌های گرافنی فعال برای اصلاح پیچش لاستیک و بهبود برخی خواص دیگر نظیر عملکرد بالا در دما‌های مختلف استفاده کرده است.

در حال حاضر این شرکت انواع لاستیک‌های دوچرخه نانویی را به بازار عرضه کرده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند لاستیک‌هایی با مقاومت چرخشی ۴۰ درصد کمتر نسبت به نسل اول لاستیک‌های این شرکت، خریداری کنند. همچنین میزان گیرکردن لاستیک ۳۰ درصد و مقاومت در برابر برش ۴۰ درصد بهبود یافته است. میزان حفظ هوا در لاستیک‌های تیوب‌لس نیز ۳۰ درصد بهتر شده‌است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • مراسم روز جهانی تای‌چی چوان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی