Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از دانش‌آموزان و تقویت علمی آنان تلاش و برنامه‌ریزی خاصی را در استان داریم.

وی با اشاره به برنامه ساخت و مدیریت مدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر با همکاری نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: اداره این مدرسه به صورت هیئت‌امنایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه شهرداری‌ها مکلف به پرداخت پنج درصد درآمد از محل دریافت عوارض به آموزش و پرورش هستند، اضافه کرد: اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باید در دستور کار  آموزش و پرورش استان بوشهر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضروری است و زمین ساخت این مدرسه در شهرک نیایش بوشهر در نظر گرفته شده که با تملک زمین به‌زودی عملیات اجرایی این مدرسه آغاز می‌شود.

گراوند با اشاره به تحصیل ۱۶۰ دانش آموز در رشته‌های علوم ریاضی و تجربی در دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: باید از مشارکت دانشگاه خلیج فارس درحمایت از این دانش‌آموزان تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست با تاکید بر لزوم پرداخت حق آموزش و پرورش توسط شهرداری‌ها، اظهار داشت: تاکنون ۲.۸ میلیارد ریال عوارض شهرداری‌ها در اختیار آموزش و پرورش استان بوشهر قرار گرفته است.

ناصر کرمی با اشاره به اجرای طرح‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات ۱۲ درصدی اعتبارات ویژه  اجرای طرح بنیه علمی دانش‌آموزان در استان هنوز پرداخت نشده است که باید تعیین تکلیف شود.

وی گفت: طرح‌ تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان نقش مهمی در بهبود وضعیت استان در کنکور سراسری داشته و رتبه قبولی کنکوری استان بوشهر را از ۲۳ به ۱۶ ارتقاء داده است.

کد خبر 4378234

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر استانداری بوشهر بوشهر مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از برگزاری کنکور ابلاغ می شود، گفت: تمامی آزمون‌های سراسری از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه‌ها، استخدامی و صلاحیت حرفه‌ای به این سازمان‌ها واگذار می‌شود.   به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ که در محل سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تصویب شد و توسط رییس جمهور توشیح و امضا شد و ابلاغ شده است.   معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: قرار شده است اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور بعد از نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ابلاغ شود.   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه وظیفه سازمان ملی سنجش در دو حوزه ارزشیابی ورود داوطلبان و ارزشیابی و کارآیی نظام آموزشی تعریف شده است، گفت: تمامی آزمون های سراسری از آزمون های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه ها و استخدامی و صلاحیت حرفه ای را در بر می گیرد. این کار با تعامل دستگاه ها صورت می گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد (+جزئیات) آغاز آزمون های«شبه‌نهایی»دبیرستانی‌ها از پس‌فردا/ این آزمون تأثیری در نمرات امتحانات‌نهایی ندارد نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی