Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدمحسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان امروز، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و افزایش توجه رسانه‌ای به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فعالان عرصه رسانه می‌توانند با محورهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش ویژه منظر فرهنگی هورامان و ثبت جهانی آثار خود را در قالب خبر، یادداشت، گزارش، مصاحبه و عکس و نیز در قالب‌های تلویزیونی، رادیویی و کارتون به دبیرخانه ارسال و یا در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره عنوان کرد: در بخش ویژه‌ای نیز آثار تحلیلی مندرج در رسانه‌ها با محوریت صنایع دستی کردستان و شعار سال، گردشگری، سرمایه‌گذاری و اقتصاد مقاومتی، گردشگری و توسعه پایدار، موانع توسعه صنعت گردشگری در کردستان و ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان داوری می‌شوند.
علوی با بیان اینکه برگزاری جشنواره و نحوه شرکت آثار براساس شیوه‌نامه سراسری ارسالی از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: در برگزاری این جشنواره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، پایگاه منظر فرهنگی تاریخی هورامان و موسسه فرهنگی، رسانه‌ای افق ما را همراهی می‌کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: علاقه مندان و صاحبان آثار رسانه‌ای می توانند تا 25 مهرماه آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس festival.hawraman.org بارگذاری کنند.
وی در پایان یادآور شد: روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان کردستان که در مطبوعات غیرسراسری (منطقه‌ای، استانی یا محلی)، نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت می‌کنند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی میراث فرهنگی محسن علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است