Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@04:44:11 GMT

خبرنگار ایرنا به عنوان حافظ محیط زیست همدان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۵۴۲

خبرنگار ایرنا به عنوان حافظ محیط زیست همدان تجلیل شد

به گزارش ایرنا هشت تن از فعالان محیط زیست همدان روز شنبه در حاشیه پاکسازی طبیعت تاریک دره همدان از زباله، با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.
در این آئین از علیرضا جهانگیری برای اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزه محیط زیست، فاطمه هاشمی نیکو به خاطر اجرای طرح جمع آوری درب بطری و نهادینه سازی مفهوم بازیافت و حمید نوروزی برای راه اندازی نخستین مدرسه طبیعت همدان تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از علی ثقفی برای عکاسی حیات وحش، مصطفی موسیوند برای اجرای برنامه های منظم پاکسازی، آرش زینتی برای گسترش فضای سبز همدان از طریق اجرای طرح کاغذ و درخت، عرفان معین برای درمان و تیمار حیات وحش و مرتضی شیردره برای تیمار و نگهداری پرندگان شکاری قدردانی شد.
همچنین این افراد به دلیل اقدامات موثری که به صورت داوطلبانه برای حفظ محیط زیست انجام داده اند به عنوان حافظان محیط زیست استان همدان معرفی شدند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در حاشیه این مراسم بیان کرد: پاکسازی طبیعت، به تقویت مسئولیت های اجتماعی در خصوص حفظ طبیعت کمک می کند و به همگان می آموزد که با طبیعت چگونه برخورد کنند.
مهرداد نادری فر افزود: محیط زیست و طبیعت، میراث گذشتگان و امانت آیندگان است و باید امانتداران خوبی باشیم تا مواهب طبیعی بدون تخریب و آسیب به نسل آینده تقدیم شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان نیز ابراز امیدواری کرد: هر روز شاهد توسعه صنایع و شرکت هایی باشیم که برای حفظ محیط زیست و بهبود شرایط اجتماعی و زیستی استان و کشور تلاش می کنند.
گفتنی است: در این برنامه، پرسنل شرکت صنایع غذایی سحر همدان و کارکنان حفاظت محیط زیست همدان به پاکسازی کوهستان الوند پرداختند.
7526/1181
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت حفاظت محیط زیست زباله عکاسی محیط زیست مدرسه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • جمع آوری زباله های طبیعت توسط دوستدار محیط زیست