Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: معاونت سوادآموزی با توجه به وظیفه ذاتی خود، تصحیح نماز، تعمیم و تعمیق فرهنگ اسلامی را در سرلوحه فعالیت‌های آموزش خود قرار داده و شرایط مناسبی را به وجود آورده تا مخاطبان بزرگسال جامعه هدف را با انگیزه ترویج معارف و فرهنگ درست‌خوانی در بین آموزش‌دهندگان و سوادآموزان تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : طرح کلید بهشت در اجرای اساس‌نامه نهضت سوادآموزی مبنی بر اشاعه و نشر فرهنگ ناب اسلامی در 30 درصد از شهرستان‌ها و بیش از 50 درصد سوادآموزان و آموزش‌دهندگان انجام می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: این طرح، با آموزش دادن تعداد 614 نفر از آموزش‌دهندگان و 8039 نفر از سوادآموزان نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه و شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب، هرسین و سنقر از اوایل شهریور تا آخر اسفند ماه ادامه می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

طرح کلید بهشت در اجرای اساس‌نامه نهضت سوادآموزی است

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.
عباس سلطانی افزود: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.


وی گفت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my,medu,ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان