Web Analytics Made Easy - Statcounter

نراتزوری بدون نینجا به مصاف نرووردی خواهد رفت.

طرفداری- اینتر در نخستین بازی فصل جدید سری آ در ماپی استادیوم به مصاف ساسولو می رود؛ ساسولو در سال های اخیر به شدت اینتر را اذیت کرده است و حالا نراتزوری می خواهد طلسم ناکامی ها مقابل این تیم را بشکند. اسپالتی برای این دیدار از 22 بازیکن دعوت کرده است. راجا ناینگولان به دلیل مصدومیت، غایب بزرگ اینتر است اما نام میلان اشکرینیار در لیست افعی ها دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت رسمی اینتر، لیست بازیکنان این تیم برای دیدار با ساسولو به شرح زیر است:

هندانوویچ، برنی، پادلی؛ ورسالیکو، دی فرای، رانوکیا، میراندا، آساموا، دالبرت، دی آمبروزیو، اشکرینیار؛ گالیاردینی، وچینو، والرو، بروزوویچ؛ کارامو، ایکاردی، لائوتارو مارتینز، کیتا بالده، پولیتانو، پریشیچ، کاندروا

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آاینتربرچسب‌ها: ترکیب اینترلیست اینترساسولو-اینترراجا ناینگولان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر گل الکس ایووبی به چلسی (چلسی 2-2 آرسنال)گل مخیتاریان به چلسی (چلسی 2-1 آرسنال)گل دوم ام باپه به گنگام (گنگام 1-3 پاری سن ژرمن)هفته دوم لیگ دسته اول؛ فجرسپاسی 0-0 آلومینیوم؛ صلح اراک و شیرازگل ام باپه به گنگام (گنگام 1-2 پاری سن ژرمن)ماروتا: پیدا کردن زمان بازی برای مارکیزیو سخت تر شده بود؛ اینتر جدی ترین رقیب یوونتوس در ایتالیا استلیست بازیکنان آ اس رم برای دیدار با تورینو؛ غیبت پروتی و انزونزیگنگام 1-3 پاری سن ژرمن؛ کامبک پی اس جی با نیمار و ام باپهگل نیمار به گنگام (گنگام 1-1 پاری سن ژرمن)گل موراتا به آرسنال (چلسی 2-0 آرسنال)مهدی عالیشاه، برادر امید عالیشاه به اکسین البرز پیوستخلاصه بازی تاتنهام 3-1 فولام (لیگ برتر انگلیس - 2018/19)گل پدرو به آرسنال (چلسی 1-0 آرسنال)ایوان استرینیچ به دلیل مشکلات قلبی، فعلا نمی تواند در رقابت های ورزشی حضور داشته باشدخلاصه بازی اسی وی دروترسن 0-1 بایرن مونیخ (جام حذفی آلمان - 2018/19)گل خدیرا به کیه وو (کیه وو 0-1 یوونتوس)گزارشی از بازی های امروز دور اول جام حذفی آلمان؛ حذف مدافع عنوان قهرمانی در گام اول!گزارش تمرین استقلال؛ از بازگشت سید حسین حسینی تا حضور دوباره جابر انصاریکیه لینی: کریستیانو رونالدو می خواهد همیشه بهترین باشد و آن را از همان ابتدا ثابت کندپیش بازی رئال مادرید-ختافه؛ با انبوهی از انتظارات، لوس بلانکوسِ لوپتگی کارش را آغاز می کند بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه ایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟پرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیستحفظ ستاره در آسمان لندن؛ چگونه چلسی موفق شد ادن هازارد را در استمفورد بریج نگه داردرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدباشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کنددی لورنتیس: به نظرم گروه مالکان لیورپول و رم یکسان هستند؛ پالوتا در پاسخ به او: در ناپل چی می کِشی؟!پیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)کلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!اسپالتی: پنج تیم می توانند یوونتوس را در این فصل به چالش بکشند؛ اینتر می تواند هر حریفی را شکست دهداتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هواداران پرسپولیس با چاقو!اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هواداران پرسپولیس با چاقو! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!

به گزارش "ورزش سه"، وستهام امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه سنگین 5-0 شکست خورد.

شکست در استمفوردبریج ششمین دیداری بود که وستهام طی یک بازی این فصل 4 گل یا بیشتر دریافت کرد و همچنین این نتیجه، پنجمین باخت در شش بازی خارج از خانه آن‌ها در تمامی رقابت‌ها بود.

دیوید مویس معتقد است که جدایی دکلان رایس که تابستان گذشته به آرسنال پیوست، عاملی کلیدی نتایج ضعیف تیمش به خصوص در بخش دفاعی است. وستهام تا کنون 70 گل در لیگ برتر دریافت کرده و تابحال هیچ کدام از تیم‌های تحت هدایت مویس چنین آماری را ثبت نکرده بودند.

مویس در پاسخ به این سوال که چرا وستهام در این فصل شکست‌های سنگینی را در خارج از خانه متحمل شده، گفت: "دکلان رایس. وقتی بهترین هافبک انگلیس را در اختیار داشته باشید، احتمالاً 50 درصد حملات حریف را محدود می‌کند، از شما تیم دفاعی بسیار بهتری می‌سازد.

ما در جلوی خط دفاعی چنین بازیکنی نداشتیم، در بسیاری از بازی‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم. همانطور که گفتم، سعی می‌کنم در مواقعی که به آن نیاز داریم کمی ذهن بازیکنان را درگیر این موضوع کنیم. همیشه به دنبال راهی برای بهبود عملکرد دفاعی هستیم."

او درمورد عملکرد چلسی همچنین گفت: "اگر منصف باشیم، باید بگوییم که چلسی در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. ما امروز سه بار به تیرک دروازه زدیم، بنابراین اگر بازی 5-3 به پایان می‌رسید، ممکن بود می‌گفتید، "اوه، وستهم چه عملکرد خوبی داشت." گفتنش آسان است، اما ما با چند موقعیت به اینجا آمدیم اما نتوانستیم اصول اولیه را در دفاع انجام دهیم تا به خودمان فرصتی برای بازگشت در بازی بدهیم."

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه