Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-05@19:15:19 GMT

محمد بانک فرزند مرتضی بانک +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۸۱۷

محمد بانک فرزند مرتضی بانک +عکس

محمد بانک یکی از فرزندان مرتضی بانک سیاستمدار ایرانی است.

مرتضی بانک چهار فرزند با نام های محمد ، علی ، حسن و فاطمه دارد.

مرتضی بانک اصالتا اصفهانی است و در حال حاضر در نهاد ریاست جمهوری خدمت میکند.

گویا فرزندش محمد نیز در حال حاضر به فعالیت در مشاغل آزاد مشغول است.

همچنین اخیرا حواشی ای پیرامون حضور او با اتومبیل گرانقیمتی در مراسم افطاری رئیس جمهور مطرح شده بود که او این مورد را تکذیب کرد و گفت با یک اتومبیل پرشیا به این مراسم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بیشتری در مورد محمد بانک در دسترس نیست.

مرتضی بانک متولد ۱۳۳۴ در اصفهان، سیاستمدار و کارشناس امور بازرگانی،‌ گردشگری و صنعت است. وی همچنین معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور حسن روحانی بوده است. وی در دوره اکبر هاشمی رفسنجانی نیز استاندار کرمان و معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه در دوره اصلاحات را بر عهده داشته است. مرتضی بانک عضو حزب حزب اعتدال و توسعه یکی از احزاب نزدیک به حسن روحانی است.

او در سال ۱۳۹۲ وی با حکمی از سوی حسن روحانی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انتخاب شده بود.

و در ۱۲ شهریور ۹۶، مسعود کرباسیان طی حکمی مرتضی بانک را به عنوان جایگزین اکبر ترکان در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

آقازاده های مشهور اصلاح طلبان چه کسانی هستند انتصابات دولت روحانی بیوگرافی مرتضی بانک سوابق مرتضی بانک عکس آقازاده های ایران مدیران و مسئولان ایران مرتضی بانک مسئولان دولت روحانی ۱۳۹۷-۰۵-۲۷مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: اصلاح طلبان چه کسانی هستند مدیران و مسئولان ایران مرتضی بانک مسئولان دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر

در روز دوم و پایانی مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان، ورزشکاران شاخه اسپیداسلالوم و بتل برای کسب ۳ رده برتر تلاش کردند.

در رده سنی بالای ۱۹ سال شاخه اسپید اسلالوم رضا لسانی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان پس از امیرمحمد سواری و سبحان خسروانی بر سکوی سوم ایستاد تا مهم‌ترین اتفاق و حادثه این دوره از مسابقات رقم بخورد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال متین نجفیان و علی پناهی برگزار کننده دیدار نهایی بودند که در نهایت عنوان نخست از آن نجفیان شد و پناهی به جایگاه دومی قناعت کرد. پس از این ۲ نفر، مقام سومی به حسین علی عظیما رسید.

در شاخه بتل رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال ورزشکاران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

امیر محمد طبرسی، محمد جواد وکیل الرعایا و سید محمد معین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.

گفتنی است روز گذشته (پنجشنبه) مسابقات در بخش بانوان برگزار و در مهمترین اتفاق ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب جایگاه نخست رکورد ملی ایران را که پیش‌تر در اختیار خودش بود ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دلار باز هم نزولی شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان