Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محمد مرادی، سرمربی تیم ملی سپک تاکرا درباره وضعیت تیم ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی گفت: سپک تاکرا بعد از ۱۲ سال و برای دومین بار این فرصت را کسب کرده که در بازی‌های آسیایی حاضر شود.از سه ماه پیش روند آماده‌سازی تیم را آغاز کردیم و با برگزاری ۵ مرحله از اردوهای آمادگی شرایط بازیکنان در مجموع مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در دو بخش تیمی و  4 نفره به رقابت می‌پردازیم. فردا ( یکشنبه) به مصاف اندونزی می‌رویم که این بازی، افتتاحیه این رشته در بازی‌های آسیایی است.

مرادی درباره رقبای ایران در این رقابت‌ها گفت: سپک تاکرا رشته ای است که خاستگاهش آسیا و جنوب شرق آسیا است. تمامی قدرت های جهان در منطقه شرق آسیا هستند. اندونزی ،تایلند، سنگاپور و ویتنام همه برای کسب مدال طلا و رسیدن به فینال در اندونزی حاضر شدند . رقابت های خیلی سختی را در پیش داریم، امیدوارم باتوجه به تمرینات سنگین و فشرده ای که برگزارکردیم بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم و سپک تاکرا به رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی اضافه شود.

مرادی درباره وضعیت بازیکنان در آستانه دیدار با اندونزی گفت: مشکل خاصی نیست، دو نفر از بازیکنان مصدومیت جزیی داشتند که با اقدامات پزشکی که انجام شد به آمادگی کامل رسیدند.

محمد مرادی درباره پیش بینی اش از این رقابت ها گفت: تیم ملی سپک تاکرا در نخستین حضور رقابت های آسیایی خود در دوحه عنوان دوازدهم را کسب کرد. در حال حاضر شرایطمان قابل قیاس با دوره قبل نیست و تمام تلاشمان را می کنیم که مدال آوری کنیم.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا درباره میزبانی اندونزی هم گفت: در مجموع امکانات اندونزی بد نیست . آن ها تجربه زیادی برای میزبانی ندارند، ضعف هایی وجود دارد اما هدف ما کسب نتیجه است.به این امکانات توجهی نداریم و تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

وی در پایان گفت : از حمایت مسوولان وزارت ورزش و  جوانان ، کمیته ملی المپیک ،فدراسیون های انجمن های ورزشی که در چند سال گذشته حامی این رشته بودند و باعث رشد و پیشرفت سپک تاکرا شدند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی ایران رقابت جهان مدال طلا بازی تیم ملی وزارت ورزش المپیک رشد المپیک ایران تیم ملی جهان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت فوران آتشفشان روآنگ در اندونزی (فیلم) تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی (فیلم)
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند