Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@18:17:00 GMT

وانت پیکان، تیرِ چراغ برق را شکست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۰۹۳

ساعت 24- تیر چراغ‌برق پس از برخورد وانت‌پیکان شکسته شد و سیم‌های برق روی زمین افتاد.

 ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته برخورد یک دستگاه وانت‌پیکان با تیر چراغ‌برق در هاشم‌آباد، خیابان نفیس، خیابان سیدجوادی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، زنگ ایستگاه ۱۱۳ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل ناصری‌فر؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه درباره جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه وانت‌پیکان به دلیل نامعلوم به شدت با تیر برق کنار خیابان برخورد کرده و از حرکت متوقف شده بود.

او افزود: شدت این حادثه به حدی بود که تیر چراغ‌برق شکسته و سیم‌های برق روی زمین افتاده بود که آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه و کشیدن نوار احتیاط برای جلوگیری از تردد عابران و خودروها، درخواست خود را مبنی بر حضور عوامل اداره برق اعلام کردند و تا زمان حضور این افراد، ایمن‌سازی محل حادثه را تأمین کردند.

آتش‌نشانان پس از حضور عوامل اداره برق، قطع شبکه برای جابجایی کابل‌های برق، جمع کردن آن‌ها از روی زمین و رفع خطر برای عابران به عملیات خود پایان دادند.

پایگاه خبری ۱۲۵

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.

ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش