Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حمید ملانوری عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان افزود: قیمت گوشت مرغ صبح امروز (شنبه) در بازار این استان، حدود 11 هزار و 200 تومان اعلام شده و این درحالیست که بخشنامه جهاد کشاورزی کمتر از 9 هزار تومان بوده است.
وی اظهار داشت: ذخایر گوشت منجمد باید بررسی و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از فردا(یکشنبه) بازار کنترل شود و نرخ گذاری بر عهده مصوبه ستاد تنظیم بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین گفت: آنفولانزای پرندگان تمامی استان ها را تحت تاثیر قرار داده بود اما در کرمان هیچ تلفاتی نداشت زیرا استانداری و دستگاه های این استان همواره بازار را در کنترل خود دارند.
**مرغداری ها موظف به تامین مصرف بازار هستند
رئیس سازمان جهاد کشارزی استان کرمان نیز در این نشست گفت: مرغداری ها موظفند مرغ مصرفی را در بازار تامین کنند زیرا ذرت، جو، زمین، مجوزها و تسهیلات را از دولت دریافت می کنند و باید در قبال آن بازار را تامین و از قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار تبعیت کنند.
عباس سعیدی افزود: نرخ محصولات و کالاهای اساسی از جمله روغن، شکر، گندم، برنج، مرغ، لبنیات، گوشت قرمز باید در بازار بررسی شوند زیرا قیمت این محصولات در ستاد تنظیم بازار با هماهنگی استاندار کرمان مشخص می شود.
وی افزود: متاسفانه افرادی با گران فروشی مصوبه تنظیم بازار کشور را زیر پا می گذارند که باید تعیین تکلیف شوند.
رئیس سازمان جهاد کشارزی استان کرمان عنوان کرد: قیمت لبنیات، مرغ و شیر بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در مردادماه اعلام شده و وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت گوشت مرغ را هشت هزار و 175 تومان را اعلام کرده است و اکنون با رصد بازار نباید این نرخ تفاوت فاحشی داشته باشد.
وی گفت: قیمت مرغ امروز در بازار کرمان به 11 هزار و 400 تومان رسیده که این نرخ گذاری خلاف قانون است و تعزیرات باید با آن برخورد کند.
نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان عصر شنبه با حضور سرپرست استانداری کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان تولیدکنندگان و اصناف در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت تنظیم بازار شکر قیمت گذاری کارشناسی لبنیات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهشی شدن قیمت سکه و طلا

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران