Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@21:10:16 GMT

انصاری فرد و حاج صفی از المپیاکوس می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۲۴۲

انصاری فرد و حاج صفی از المپیاکوس می‌روند

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، کریستوفر اوانگلاتوس خبرنگار نزدیک به باشگاه المپیاکوس یونان درباره شرایط جذب بازیکن در تیم سرخ و سفیدها ( لقب تیم فوتبال المپیاکوس یونان ) بیان کرد: به احتمال زیاد، احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی از تیم رفتنی است، زیرا در پست دفاع چپ 2 بازیکن عالی وجود دارد و کوستاس تسیمکاس ( یونان ) شروع فوق‌العاده‌ای در آغاز بازی‌های فصل داشت و لئوناردو کوتریس ( یونان ) نیز دیگر بازیکن این پست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط کریم انصاری‌فرد، دیگر ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس هم اظهار کرد: اگر پیشنهاد بسیار خوبی برسد که تیم مقابل توانمندی پرداخت 10 میلیون یورو یا حتی بالاتر را به باشگاه المپیاکوس پداشته باشد، در این صورت انصاری‌فرد به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

گفتنی است، 2 بازیکن تیم ملی ایران در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در دفاع و خط حمله تیم آتنی داشته اند اما پس از پایان بزرگرتین آوردگاه جهانی فوتبال در روسیه، به این بازیکن در بازی های دوستانه و لیگ اروپا کمتر بازی رسیده و به نظر می رسد، آنها از المپیاکوس رفتنی شوند.

انصاری فرد از سال 2017 و پس از حضور در تیم های تراکتورسازی تبریز، اوساسونا اسپانیا و پانیونیوس یونان به المپیاکوس پیوست و در  34 بازی 18 گل زد. همچنین احسان حاج صفی در سال جدید و در 6 بازی که برای سرخ و سفیدها کرد، موفق شد تنها یک گل بزند.

انصاری فرد پیشنهادات جدی از آگسبورگ آلمان و بشیکتاش ترکیه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال یونان یورو بازی اسپانیا آلمان انصاری فرد تراکتورسازی تبریز تیم ملی ایران روسیه یورو پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی ام بوندس لیگای آلمان، تیم دورتموند میزبان بایرلورکوزن بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته گذشته قهرمانی خود را در بوندس لیگا قطعی کردند، گل نخست بازی را در دقیقه ۸۱ با ضربه فولکبرگ دریافت کردند و در حالی که مثل بازی چند روز قبل مقابل وستهم، میرفت تا رکورد شکست ناپذیریشان قطع شود، باز هم در ثانیه‌های پایانی از شکست گریختند و در دقیقه ۹۷ بازی را مساوی کردند. بدین ترتیب روند شکست ناپذیری بایرلورکوزن در فصل جاری ادامه پیدا کرد و به ۴۵ بازی رسید.

لورکوزن با این تساوی ۸۰ امتیازی شد و دورتموند ۵۷ امتیازی در رتبه پنجم باقی ماند، اما با توجه به اینکه احتمالا سهمیه آلمان هم مثل ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل آینده، پنج سهمیه خواهد شد، خیال زنبور‌ها از کسب سهمیه راحت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»