Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@00:54:39 GMT

گازرسانی به 43 روستا در ماکو

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۳۲۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، رئیس اداره گاز ماکو در بازدید نماینده مردم شهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرحهای گاز رسانی روستایی بااعلام این خبر گفت : طرح گاز رسانی به 43 روستای شهرستان ماکو در قالب 7 طرح بزرگ گاز رسانی در دست اجراست .
نوری نسب با بیان اینکه برای گاز رسانی به این روستاها 354 میلیارد و 987 میلون ریال اعتبار اختصاص یافته است افزود : این طرحها هم اکنون از ده تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره گاز ماکو با اعلام اینکه طرح گاز رسانی در ماکو به روستاهای بالای بیست خانواری صورت می گیرد گفت : برای گازرسانی به این روستاها بیش از 211 کیلومتر شبکه خط انتقال و لوله گذاری صورت خواهد گرفت .
نوری نصب خاطر نشان ساخت : با اتمام طرحهای گاز رسانی به 43 روستای شهرستان ماکو 4226 انشعاب گاز نصب ، و تعداد روستاهای گاز دار این شهرستان از 11 روستای فعلی به 54 روستا خواهد رسید .

نماینده مردم شهرستانهای ماکو چالدران شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با بیان اینکه بیشتر روستاهای شهرستان ماکو کوهستانی بوده و نیاز مبرم به سوخت گاز به جای نفت دارند بر تسریع عملیات گار رسانی تاکید کرد .
شریف پور از افزایش اعتبارات گاز رسانی به روستاهای حاشیه رود ارس از پلدشت تا بورالان خبر داد و گفت : به علت سختی کار در این مسیر اعتبارات گاز رسانی سرانه هر خانوار به 90 میلون ریال افزایش یافته است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گازرسانی محرومیت زدایی توسعه روستاها ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم