Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:54:56 GMT

زیرساخت های تئاتر و هنر در استان تهران فراهم شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۳۴۳

زیرساخت های تئاتر و هنر در استان تهران فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جاودانی عصر شنبه در نخستین جشنواره استانی تئاتر تک تهران که در محل اداره ارشاد ملارد برگزار شد طی سخنانی ضمن امیدواری در خصوص تداوم این جشنواره ها اظهار داشت: باید از این هم‌افزایی در روند اجرای دو روزه این تئاتر به خوبی بهره برد تا وقایع بهتری به وقوع بپیوندد و امیدواریم سال آینده این مراسم به صورت ملی و در فضایی مطلوب‌تر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودانی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین در شهرستان‌های استان تهران نتوانستند امکانات را به تناسب جمعیت فراهم کنند افزود: در این شهرستان‌ها مشکلات زیادی به چشم می خورد که نیازمند کار جدی تر از سوی مسئولین است.

وی در ادامه با اظهار نگرانی از عدم پیشرفت پروژه فرهنگسرای در ملارد بیان داشت: بسیار تأسف‌بار است که بر روی صحنه تئاتر در این فرهنگسرا، محل گریم در حال ساختن است، این بسیار ناراحت‌کننده است که مهندسی بر روی صحنه یک فرهنگسرا چنین کاری می‌کند لذا لازم است با این افراد که بیت‌المال را هدر می‌دهند برخورد و از اقدام آن‌ها جلوگیری شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: متاسفانه با محرومیت‌های زیادی در بخش فرهنگی در استان تهران مواجه هستیم و در این راستا نبود سالن‌های آمفی‌تئاتر و فرهنگسراهای مطلوب در شهرستان‌های استان تهران را نمی‌توان نادیده گرفت، باید زیرساخت های تئاتر و هنر در استان تهران فراهم شود.

جاودانی با اشاره به اینکه در بسیاری از استان‌های کشور با وجود جمعیتی همتراز با برخی شهرستان‌های استان تهران از ظرفیت و زیرساخت‌های خوبی بهره مند هستند گفت: لازم است در زمینه فرهنگ نگاه جدی تری داشته باشیم.

کد خبر 4378276

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ملارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است