Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری جزئیات داستان جالب یک دختر ایزدی با رباینده داعشی او در آلمان را منتشر کردند. روزنامه تایمز انگلیس در تحقیقاتی به قلم ریچارد اسپنسر به روایت داستان جالب دختر ایزدی پرداخت که پس از فرار از دست داعش و سفر به آلمان با صحنه غیرمنتظره ای روبرو و بار دیگر مجبور به فرار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، "اشواق" پانزده سال داشت که عناصر مسلح داعش چهارسال پیش با حمله به ایزدی ها در شمال عراق، همه خانواده اش را به اسارت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشواق به همراه خواهرش و شمار دیگری از زنان و کودکان در بازار برده فروشان داعش در موصل فروخته و مجبور شد تا با مردی به نام ابوهمام زندگی کند.اما او توانست از دست ربایندگان خود فرار کرده و به عنوان پناهجو به آلمان برود. در آلمان، توانست با مادرش و تعدادی از اعضای خانواده اش بار دیگر جمع شود.

فوریه گذشته اشواق در حال قدم زدن در شهر اشتوتگارت بود که ناگهان مردی جلوی او را گرفت. اشواق وقتی نگاهی به صورتش انداخت ، "درجا خشکش زد".

اشواق گفت: "او ابوهمام بود؛ با آن چهره زشت و ترسناک. زبانم بند آمده بود؛ وقتی از من به آلمانی پرسید که تو اشواق هستی؟!"

پنج برادر اشواق همچنان مفقود هستند و گمان می رود که خواهرش همچنان اسیر داعش باشد.

اشواق گفت که او و دیگر دختران در مزایده ای در شهر موصل در شمال عراق فروخته شدند و خود او به یکصد دلار به ابوهمام فروخته شد. او در آن روز گریه می کرد اما فایده ای نداشت.

اشواق بعد از فروخته شدن مجبور شد که به سوریه سفر کند و گفت که ابوهمام هر روز او را در طول 10 ماه مورد ضرب و شتم قرار می داد.

وی گفت: روزی که با ابوهمام در اشتوتگارت رودر رو شدم؛ به من گفت که ابوهمام هستم و تو مدتی با من در موصل بودی، و می دانم که کجا ساکن هستی و با چه کسی هستی و چه می کنی.

اشواق خود را از ابوهمام پنهان کرد و پلیس و مسئولان رسیدگی به امور پناهندگان در آلمان و برادرش را در جریان گذاشت و پلیس از طریق تصاویر دوربین های مدار بسته بازار او را شناسایی کرد اما به اشواق گفت که نمی تواند کاری انجام دهد زیرا ابوهمام نیز نامش به عنوان یک پناهجو در فهرست پناهجویان ثبت شده است.

اشواق اکنون در منطقه کردستان عراق با مادرش زندگی می کند. او گفت که دیگر تمایلی برای باقی مانده در آلمان ندارد و هرگز به آلمان بازنخواهد گشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان سوریه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان

حزب التحریر که گفته می‌شود تفکر آنها نزدیک به داعش است در بیانیه‌ای از بازداشت سخنگوی خود توسط حکومت طالبان خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، حزب التحریر در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس اظهار داشت شماری از اعضای آنها از طی دو ماه گذشته توسط نیروهای امنیتی حکومت افغانستان به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی بازداشت شده‌اند.

این بیانیه افزود «سیف الله مستنیر» سخنگوی حزب التحریر نیز توسط حکومت طالبان بازداشت شده است.

در این بیانیه با انتقاد از حکومت طالبان آمده است نظام حاکم سد راه دعوت به سوی خیر است و باید افراد بازداشت شده را رها کنند.

حکومت طالبان طی سال گذشته دهها نفر از اعضای حزب التحریر را در نقاط مختلف افغانستان به اتهام تبلیغ برای گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

حزب التحریر که بسیاری از افراد این گروه را در افغانستان تروریستی می‌خوانند با شعار برقراری خلافت اسلامی در بیش از یک دهه اخیر از طریق فضای مجازی، پخش ماهنامه و هفته نامه، تریبون مساجد و حتی در دانشگاه‌های افغانستان فعال بوده است.

دادگاه طالبان 20 عضو «حزب التحریر» را به 3 سال زندان محکوم کردطالبان: فعالیت «حزب التحریر» و «جمعیت اصلاح» در دانشگاه‌ها ممنوع استبازداشت اعضای «حزب التحریر» به اتهام تبلیغ برای داعش در شمال افغانستان

مرکز تحقیقی «پیک» پیش از این گزارش داده بود کشورهایی که از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کنند با هدف ایجاد پایگاه فکری برای جریان‌های تکفیری ساز، کار تبلیغاتی را از طریق «حزب‌التحریر» در این کشور راه اندازی کرده‌اند.

برخی سران سیاسی و شخصیت‌های افغانستان گفته بودند حزب التحریر با شعار خلافت جهانی اسلام، با ترویج عقاید وهابیت در بین مردم برای گروه‌های تروریستی داعش و النصره سربازگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • خیانت نستله Nestlé به کودکان با نقض استاندادهای سلامتی
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!