Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@23:43:53 GMT

شرکت پوتین در جشن ازدواج وزیر خارجه اتریش

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۴۳۱

شرکت پوتین در جشن ازدواج وزیر خارجه اتریش

به گزارش پارس نیوز، 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز شنبه 27 مرداد (18 اوت) به اتریش سفر کرد و پیش از دیدار با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در برلین، در جشن ازدواج خانم کارین کنایس، وزیر امور خارجه اتریش، حضور یافت.

این مراسم در شهر گراتس در جنوب کشور اتریش برگزار شد. مقامات رسمی اتریش تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف محل برگزاری مراسم به اجرا گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنایسل که از نظر سیاسی مستقل است، پس از تشکیل دولت ائتلافی در اتریش از سوی حزب راست افراطی آزادی به عنوان وزیر امور خارجه این کشور انتخاب شد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آلمان امور خارجه دولت اتریش ازدواج روسیه وزیر امور خارجه وزیر خارجه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها بین دو کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات منطقه تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان در این تماس توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارائه نمود.

وزیر امور خارجه در ادامه اقدام نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد توصیف کرد.

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفت وگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز منطقه به ثبات و امنیت و گسترش همکاری‌های منطقه و بین المللی بین دو کشور تاکید کرد.

کد خبر 6078387

دیگر خبرها

  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اتریش در مورد اوضاع منطقه
  • امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اتریش: اسرائیل از خویشتن داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اتریش
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • تأکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها بین دو کشور
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش