Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:12:21 GMT

صدور فرمان تاریخی امام درباره آزادی پاوه +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۴۹۸

صدور فرمان تاریخی امام درباره آزادی پاوه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  همزمان با حمله نیروهای حزب دموکرات کردستان به پاوه، امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۷ مرداد ۵۸ فرمانی را مبنی بر لزوم شکست حصر پاوه صادر کردند که موجب شد نیروهای انقلابی و مردم کرمانشاه به سوی پاوه هجوم آورده و این امر سبب عقب نشینی نیروهای ضد انقلاب و در نهایت شکست حصر پاوه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید: توصیه‌های امام خمینی(ره) درباره سفر حج + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

بیانات رهبر انقلاب در خصوص شکست حصر پاوه +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد

یوسف جعفری رئیس اداره ثبت اسناد و املاک میبد اظهار داشت: تثبیت مالکیت و صدورسند بهترین ابزار برای صیانت ازموقوفات و بقاع متبرکه است در همین راستا صدور اسناد مالکیت امامزاده‌ها و بقاع و همچنین اماکن موقوفه با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: یکی از امامزاده‌هایی که همواره مورد توجه مردم شهرستان میبد بوده و هست امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد از فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) که در محله مهرجرد است با تلاش همکاران جهادی میبد در جهت مشکل چندین ساله آن، سند مالکیت این مکان مذهبی صادر شد.

امامزاده خدیجه خاتون بنای آرامگاهی است که بر روی مزار بی بی خدیجه از فرزندان امام موسی بن جعفر بنا گردیده و قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد. 

این بنا در جنوب بافت تاریخی مهرجرد و در کنار قبرستان و مدرسه تاریخی آن قرار داشته و ساختار آن از یک گنبدخانه مرکزی با صحن و ایوان و ورودی (شمالی) و یک دور رواق در سه راستای دیگر (شرق وغرب و جنوب) اجرا گردیده است.

 این امامزاده که به شماره ۲۵۲۹ و در تاریخ ۱۳۷۸/۹/۱۵ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده در مرکز شهر میبد در تقاطع خیابان‌های طالقانی و شهید وحیدی واقع در محله مهرجرد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست