Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:53:30 GMT

محمود عباس: آشتی ملی فلسطین، آتش بس نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۸۵۴۸

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از اسپوتنيک، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد مصالحه و آشتی ملی فلسطین به معنای آتش بس ، آرامش یا ارسال کمک های انسانی نیست .

پایگاه خبری « فلسطین الیوم » به نقل از محمود عباس گزارش داد آشتی ملی به این معناست که اتحاد و یکپارچگی مانند گذشته میان فلسطینی ها برقرار شود و نباید دولتی جدا در نوار غزه و حکومت خودگردان در کرانه باختری رود اردن تشکیل شود و ما جدایی غزه را هرگز نمی پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 محمودعباس افزود: ملت فلسطین باید از لحاظ سرزمینی و جمعیتی با هم متحد و یکپارچه باشد و این چیزی است که درباره آن توافق کردیم. رئیس تشکیلات خودگردان درباره آرامش در غزه گفت: من شخصا توافقنامه آرامش در غزه را در سال 2014 اعلام کردم.
عباس یادآور شد ورود مسئله آرامش در غزه به پرونده آشتی ملی فلسطین به چه معناست؟ ما بندر داشتیم و برای احداث بندر تلاش می کنیم. محمود عباس افزود: ما موضع خود را به مقامات مصر اعلام کردیم، ما از تلاش های آنان تشکر می کنیم، اما آشتی فلسطین به معنای آتش بس، آرامش و یا کمک های انسانی نیست بلکه بازگشت به اتحاد قبلی است. عباس تاکید کرد کمک ها باید در اختیار تشکیلات خودگردان قرار گیرد و از این طریق به نوار غزه ارسال شود.  محمود عباس در ادامه بار دیگر گفتگو با آمریکا را رد و تاکید کرد رام الله ، واشنگتن را به عنوان تنها میانجی روند صلح خاورمیانه قبول ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

محمود احمدی نژاد گفت: هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند.

کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند؛ و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم